برگزاری اولین تمرین والیبال جوانان در “کامپاباسو” / دیدار وکیلی و ولاسکو


ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821606

تیم والیبال جوانان ایران اولین تمرین خود را در کامپاباسو ایتالیا برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کاروان تیم والیبال پسران ایران که ساعت 3 بامداد روز دوشنبه 21 فروردین ماه با 16 بازیکن در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرده بود، سال گذشته عازم شهر کامپاباسو در جنوب کشور شد. شب . .

تیم والیبال جوانان ایران اردوی مشترک خود را با تیم جوانان ایتالیا از امروز (23 فروردین، سه شنبه) آغاز کرد و در مدت اقامت خود در این شهر سه دیدار تدارکاتی و دوستانه با این تیم برگزار خواهد کرد.

شاگردان محمد وکیلی از ساعت 11 تا 13 امروز اولین تمرین توپی خود را برگزار کردند. پیش از حضور تیم ایران در سالن بدنسازی، تیم جوانان ایتالیا حضور داشت و زمانی که لاجوردی ها سالن را ترک کردند، وکیل سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفتگوی کوتاهی با خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان داشت. .

تیم والیبال جوانان ایران از ساعت 19:30 امروز به وقت ایتالیا در اولین بازی دوستانه خود به مصاف ایتالیا می رود.

روز جمعه 16 آوریل دانشجویان حقوق برای شرکت در مسابقات کروناسیا کاپ به شهر پوردنونه ایتالیا سفر خواهند کرد.

جام کورناکیا با 40 سال سابقه میزبانی مسابقات در سطح جهانی، هر ساله میزبان والیبالیست های زیر 17 و 19 سال است و بسیاری از مشهورترین بازیکنان فعلی این ورزش سابقه حضور در جام جهانی را دارند. .

این مسابقات یکی از مهم ترین مسابقات بین المللی والیبال در رده اصلی اروپا است که از سال 1983 آغاز شده و هر ساله با حضور تیم های قدرتمند در شهر پوردنونه ایتالیا برگزار می شود.بودن.

حسین سلیمانی (سرپرست)، محمد وکیلی (سرمربی) و آرش صادقیانی، حسام نایجی، حسین دوجی و امین شاکری مربیان تیم جوانان در این اردوی برون مرزی هستند.

رهگذران (عمران گوگوجیلی، محمد بوجمهرانی و سامان بهادینی)، پشت خط (ابوالفضل مهدیان و محمدرضا الجلیل)، لیبرو (سام مرادی و سید مرتضی طباطبای)، اسپید (طاها بهبودنیا، امیرعلی دولتی و ثمرعلی). دولتی) ساقلی، محمدمانی علیهانی، متین حسینی، ماهان برزکار، سید حسین زمانی و مرتضی نریمانی) نیز 16 بازیکن اعزامی به تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا هستند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید