برگزاری تظاهرات جمعه های خشم و انزجار در ۵ استان کشور همراه با محکومیت جنایت وحشیانه در کرمان

تظاهرات خشم و انزجار در 5 استان کشور همراه با محکومیت جنایت وحشیانه کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری موج


تظاهرات خشم و انزجار روز جمعه در 5 استان کشور همراه با محکومیت جنایات وحشیانه انفجار کرمان برگزار می شود.

پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وی در بیانیه ای به این شرح اشاره کرد:

“برگزاری اعتراضات روز جمعه خشم و انزجار در 5 استان کشور همراه با محکومیت جنایت وحشیانه کرمان”

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ علاوه بر محکومیت شدید اقدام تروریستی رژیم دجال و فرزند صهیونیست آن در حمله پهپادی در جنوب بیروت و شهادت جمعی از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت اسلامی و همچنین محکومیت حمله تروریستی این رژیم مزدوران داخلی و مزدوران جاده منتهی به مقبره سردار بهشتی حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان آن را نشانه عجز و درماندگی موقت و مذبوحانه رژیم صهیونیستی در صحنه نبرد و درماندگی در میدان مبارزه و مقابله می داند. با گروه های مقاومت اسلامی و ترس از گسترش نام و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه غرب آسیا و این گونه اقدامات جنون آمیز برای پاکسازی راه روشن شهید ضد استکبار و صهیونیست قدس حاج قاسم سلیمانی و وی برای جبران شکست جبران ناپذیر عملیات طوفان غرور آفرین الاقصی و فرار از باتلاق غزه اعلام کرد.

این قتل ها و جنایات وحشیانه قطعا پایه های سست خانه عنکبوت وار رژیم صهیونیستی و تروریست های قاتل را ویران کرده و آن را به ورطه فروپاشی و ویرانی نزدیک کرده است و حتما با هم برخورد خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ با سلام و صلوات فراوان به روح مطهر همه این شهدای گرانقدر راه مقدس و آرزوی سلامتی و شفای عاجل مجروحان این حوادث اخیر. اعلام کرد: در ادامه تظاهرات خشم و انزجار جمعه، هموطنان در استان های یزد، کهگیلویه و بویار احمد، بوشهر، سمنان و آذربایجان غربی در 24 دی ماه 1402 پس از اقامه نماز جمعه ضمن شرکت در راهپیمایی، ابراز نظر کردند. انزجار از آنها برای جنایات وحشیانه صهیونیست ها و شکنجه های داخلی آنها فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر خواهند داد و از مقاومت مردم مظلوم غزه حمایت خواهند کرد.


آیا این خبر مفید بود؟