برگزاری جلسه هماهنگی جام جهانی 2022 در وزارت امور خارجه/تحویل پیراهن تیم ملی فوتبال به امیر عبداللهیان


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881990

جلسه هماهنگی جام جهانی فوتبال 2022 قطر صبح امروز در وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هماهنگی مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر صبح امروز شنبه 27 تیرماه با حضور حسین امیرعبدلاخیان در وزارت امور خارجه برگزار شد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، سید حمید سجادی وزیر ورزش، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، جمعی از استانداران و تعدادی دیگر از مسئولان مسئولین در این جلسه حضور داشتند.

یکی از موضوعات رایزنی اخیر وزرای خارجه ایران و قطر در روز چهارشنبه هفته گذشته، موضوع جام جهانی 2022 و تسهیل حضور تیم ملی و تماشاگران ایرانی در این مسابقات در دوحه بود. علاوه بر این، پنجشنبه گذشته حمیدرضا دقانی سفیر ایران در قطر نیز در توئیتی نوشت: 30 هزار بلیت برای جام جهانی 2022 در اختیار فدراسیون فوتبال ایران است که در جلسات متعدد با برگزارکنندگان جام جهانی به تفاهمات خوبی در این زمینه دست یافته ایم. برگزاری مراسم فرهنگی و باستانی و آشنایی با فرهنگ و تمدن ملت بزرگ ایران، هتل، بلیط و… با احتساب 20 هزار بلیت قبلی و 11 هزار بلیت اخیر، 30 هزار بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال کشورمان است.

همچنین پرچم تیم ملی فوتبال کشورمان به طور مشترک توسط وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال به وزیر امور خارجه اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید