برگزاری رزمایش 10 روزه جهاد آفرینی در آلبورگ / جبران عقب ماندگی 13 محله محروم


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840592

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: هدف از رزمایش ایجاد امید برای گسترش دستگاه های متولی و به منصه ظهور رسیدن ظرفیت مردم برای گشودن گره از مشکلات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکفرمانده سپاه البرز پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن فرماندهی گفت: متأسفانه استان به دلیل رشد فزاینده جمعیت زیرساخت های متناسب با این افزایش را ندارد.

سردار علیرضا حیدرنیا مشکلات فرهنگی و اجتماعی را ناشی از شرایط فعلی دانست و افزود: استانی با بیش از 3 میلیون نفر به اندازه یک شهرستان زیرساخت ندارد بنابراین نمی توان عقب ماندگی ها را با کار روزانه جبران کرد. .

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ماموریت های جهادی، عقب ماندگی های سالیانه باید برای کار مضاعف جبران شود، افزود: هم افزایی در ظرفیت ها، توانمندی ها را بیشتر از مشکلات می کند، موضوعی که نباید از آن غافل شد.

حیدرنیا به کلید واژه رهبر معظم سازندگی جهاد انقلاب در گام دوم اشاره و تصریح کرد: در شرایط سخت تحریم باید به دشمن مردم امیدوار بود.

وی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این رزمایش هم افزایی دستگاه های مسئول و به منصه ظهور رسیدن ظرفیت مردمی برای گره گشایی از مشکلات است، گفت:

حیدرنیا افزود: مراسم متمرکز رزمایش 4 خرداد ساعت 11 صبح در مسجد آق تپه صاحب الزمان (عج) و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: صدرا اشچهارد، پاکه و آچاری، شهرستان های فردیس، گلسار ساویب الله، مسکن مهر نظرآباد، پارس طالقان و مهدی آباد نیز میزبانان این طرح هستند و جویای روحیه خدمات رسانی به نیازمندان هستند.

حیدر بیان کرد: نقش بسیج به عنوان کانونی برای سازماندهی گروه های خدمت به مردم، عمل به مطالبات صحیح برای انعکاس مشکلات و تلاش برای رفع آنها و ایجاد ارتباط میدانی بین مسئولین تلقی می شود.

وی با اشاره به لزوم الگوبرداری از سبک حکومتی انقلابی در راستای خدمت به مردم، شناسایی مشکلات مردم و شناسایی احزاب مردمی برای خدمت به محرومان، گفت: در این طرح مسجد کانون عمل است. ”

سردار حیدرنیا یکی از مطالبات مردم را امنیت پایدار دانست و با تاکید بر اینکه مواد مخدر، قاچاقچیان و اراذل و اوباش تخلفات را در برخی مناطق تشدید کرده است، افزود: جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار است.

وی جمع آوری زباله، تعمیر منازل محرومان، ساماندهی متکدیان، بیمه سلامت، کارگاه های اشتغال زایی و احیای بافت های فرسوده را از دیگر محورهای این طرح دانست و گفت: ازدواج آسان و جهیزیه رایگان در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه البرز در خاتمه با بیان اینکه برای اولین بار توان رزمی برای رفع مشکلات مردم استان مورد ارزیابی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: 10 هزار بسته معیشتی در 13 محله محروم البرز توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید