برگزاری شورای قضایی شهرستان ابرکوه با حضور رئیس سازمان زندانهای کشور


ساعت: 12:09
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894328

شورای قضایی شهرستان ابرکوه با حضور رئیس سازمان زندانها و نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه در کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، پس از بازدید رئیس سازمان زندانهای کشور و نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه در شهرستان ابرکوه، شورای قضایی این شهرستان با حضور این مسئول، مدیر کل از زندانهای یزد، رئیس قاضی شهرستان ابرکوه، دادستان شهرستان ابرکو، رئیس بازداشتگاه شهرستان ابرکو و سایر اعضای قضایی آن شهرستان بازداشت شدند.

گلمعلی محمدی ضمن قدردانی از مراجع قضایی این شهرستان به دلیل نظارت و بازدید از زندان و اقدامات قضایی که منجر به کاهش تعداد مراجعه کنندگان به بازداشتگاه شد، گفت: تعداد کم مراجعه کنندگان در بازداشتگاه این مرکز. شهرستان نشان دهنده اقدامات ضابطان قضایی در راستای حبس و فرهنگ سازی برای دور نگه داشتن مردم از زندان است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری جلسات مشترک دولت و شورای عالی قضایی و همچنین نشست مشترک قوه قضائیه و شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین اقدامات قوه قضائیه در این مدت بالاست. اعتماد مردم به این نهاد که خود نشان دهنده نفوذ زیاد این قدرت در زندگی روزمره مردم است.

وی در خاتمه بر حسن خلق و حسن نیت کارکنان دستگاه قضایی نسبت به مراجعین و مردم تاکید کرد و گفت: اخلاق صحیح و پاسخگویی سریع به مردم باعث رضایت مردم از دستگاه قضایی می شود.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه مسئولین شهرستان و اعضای قضایی به بیان دیدگاه ها و سوالات و دغدغه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید