برگزاری لیگ‌های قرآنی با استقبال هم استانی های ایلام مواجه شده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: برگزاری لیگ‌های قرانی تجربه جدیدی است که خوشبختانه با استقبال هم استانی های ایلام مواجه شده و از بانیان این مسابقه تقدیر می‌شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در آیین تجلیل از برگزیدگان لیگ قرآنی آینده سازان ۲ اظهار داشت: برگزاری لیگ‌های قرانی تجربه جدیدی است که خوشبختانه با استقبال هم استانی های ایلام مواجه شده و از بانیان این مسابقه تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با بیان اینکه قرآن کتابی است برای انتخاب بهترین زندگی که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می‌یابد افزود: قرآن زمینه‌ساز انتخاب بهترین زندگی است که سعادت جاودانه در پرتو آن محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد افزود: کسانی مانند شهدا که به خدا ایمان دارند و اعمال صالح انجام می دهند و با قران انس میگیرند به پیشواز مرگ می روند و به آنچه خدا روزیشان کرده قانع هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: قطعا در صورت آشنایی با مفاهیم قرانی سبک زندگی متفاوت خواهد بود و در این دنیای پر تلاطم زندگی آرامی خواهیم داشت.

 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید