برگزاری محافل مختلف قرآنی در عتبات عالیات قم


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821272

رئیس اداره صلاحیت های قرآنی استان قم؛

رئیس اداره قرآن هدایای استان قم گفت: 11 جزء خوانی مهم قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت بقاع متبرکه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد صالح نژاد در گفت و گو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به برنامه های متنوع بنیاد قرآن و عترت قم در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امسال نیز مانند هر سال، تلاوت های قرآن کریم برگزار می شود. قرآن در حرم ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: تلاوت روزانه قرآن در اماکن متبرکه در سه جزء بعد از نماز ظهر و عصر، قبل از افطار و شب انجام می شود.

صلاح نژاد با بیان اینکه در این مراسم علاوه بر تلاوت قرآن، نکات تفسیری نیز ارائه می شود، گفت: آستان مقدس ائمه جعفر شهید (ع)، جمال الدین (ع)، علی بن جعفر (ع) ) و هدایای سلطنتی عرب در Cahac از جمله مقبره هایی است که این مراسم درخشان در آن برگزار می شود.

رئیس اداره قرآن و عترت نذورات و امور خیریه تاکید کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم قبل از افطار در چهار بقعه و مسجد استان قم که شامل مسجد جامع و آستان مقدس ائمه اطهار(ع) است در نظر گرفته شده است. سید علی (ع)، موسی مبارکه (ع) و زینب خاتون (س) از کهک هستند.

وی افزود: حرم مطهر ائمه حمزه (ع)، ابراهیم و محمد (ع) دو بقعه است که شب خوانی ماه مبارک رمضان در آن برگزار می شود و علاوه بر آن، هر روز تلاوت ویژه خواهران از ساعت 11 صبح در حرم مطهر ائمه ابراهیم و محمد (ع) برگزار می شود.

صالح نژاد گفت: برای رونق محافل و محافل قرآنی سعی کرده ایم از قاریان برجسته و صاحب نام استان و کشور برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید