برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در شیراز

استاندار فارس اعلام کرد؛

استاندار فارس خواستار برندسازی محصولات با کیفیت و منعکس کننده فرهنگ اسلامی ایرانی شد و از برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در شهر شیراز و نمایشگاه فصلی در شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سی امین اردوی عفاف و حجاب استان فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس در این دیدار بر برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در شهر شیراز و نمایشگاه فصلی مد و لباس در شهرستان های استان تاکید کرد و افزود: نمایشگاه بین المللی مد اسلامی برگزار می شود. سال آینده و همزمان با روز شیراز به میزبانی استان فارس و شهر شیراز. همه دستگاه ها باید همکاری کنند تا این جشنواره فرهنگی به نحو احسن و در خور نام استان فارس برگزار شود.

وی تصریح کرد: نهضت برپایی نمایشگاه های مد و لباس اسلامی در نهادهای دولتی باید با حمایت های مالی و تخفیف های قابل توجه برای کارکنان آنها ایجاد شود.

ایمانیه در بخشی دیگر از سخنان خود به اعیاد فرخنده و خجسته میلاد ائمه اطهار علیهم السلام در ماه های آینده اشاره کرد و گفت: باید از فرصت مبارک میلاد معصومین علیهم السلام استفاده کرد. آنها) و برگزاری جشن های مناسب برای این روزها.

وی در ادامه سخنان خود بر لزوم ارتباط نهادهای فرهنگی و گردشگری با مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از بهترین راه های ارتباط با جوانان استفاده از ظرفیت گردشگری استان است.

نماینده ارشد دولت در فارس بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص اقدامات مثبت انجام شده در استان تاکید کرد و اذعان داشت: معتقدم اقدامات مثبت باید به گروه های قوی سپرده شود؛ بنابراین باید اقدامات مثبتی را انجام دهیم. باید افراد با انگیزه و قوی شناسایی و نحوه حمایت از آنها در قالب بسته های حمایتی بررسی و تعهدات نهادهای مختلف در قبال آنها بررسی و مطرح شود.

وی در پایان خواستار برندسازی پوشاک تولیدی در استان شد و تصریح کرد: برای کیفیت، قیمت، مطابقت با فرهنگ اسلامی و ایرانی و توجه به سلیقه مردم تلاش و با حمایت از بخش خصوصی حمایت کنید. بسته های بیشترین – بهترین برندهای پوشاک اسلامی استان در سراسر کشور جمع آوری می شود.



آیا این خبر مفید بود؟