دغدغه طراحان لباس راه اندازی مرکز رشد و تخصیص یک مکان دائمی برای نمایشگاه مد و لباس است

دبیر برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز:

دبیر برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز گفت: دغدغه طراحان لباس راه اندازی مرکز رشد و تخصیص یک مکان دائمی برای نمایشگاه مد و لباس است که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شوند.


به گزارش خبرگزاری موج فارس، دبیر برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مهرماه در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز درحال برگزاری است.

محمد حسین شاکری زاده ادامه داد: مجری نمایشگاه مد و لباس شیراز، موسسه فرهنگی هنری نیکان شهر راز با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و حمایت استانداری فارس است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فصلی است، تصریح کرد: در نمایشگاه کنونی بیش از ۷۰ برند برتر کشوری حضوری فعال دارند.

مدیر مسئول موسسه نیکان شهر راز در خصوص هدف از برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز عنوان کرد: حمایت از تولید ملی و طراحان لباس بومی، عرضه پوشاک عفیفانه، ارائه الگوی مناسب پوشش و فرهنگ‌سازی پوشش ایرانی اسلامی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کنونی برخلاف دوره های قبلی که سه روزه بود، چهار روزه است، گفت: مخاطبان نمایشگاه بیشتر نسل جوان و دانشجو هستند که در سه روز گذشته استقبال خوبی صورت گرفته است.

شاکری زاده با تشکر ویژه از استاندار فارس، اذعان داشت: در سال گذشته صحبتی مبنی بر ایجاد مرکز رشد طراحی، تولید و توزیع پوشاک اسلامی از سوی استاندار محترم صورت گرفت که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.

وی در پایان گفت: یکی از دغدغه ها و خواسته های طراحان لباس و مشارکت کنندگان در نمایشگاه، تخصیص یک مکان دائمی برای برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز است که امیدواریم در این خصوص نیز مساعدتی صورت گیرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید