برگزاری نهمین رزمایش شناسایی در غرب کشور


ساعت: 06:51
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886407

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری نهمین رزمایش بزرگ اطلاعات در استان های غربی کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی با اشاره به برگزاری نهمین رزمایش گسترده شناسایی در استان های غربی کشور گفت: این رزمایش در استان های آذربایجان غربی، کردستان، مرکزی، لرستان و زنجان برگزار شد که هدف اصلی آن بود. ارتقای درجه آمادگی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی است و قرار بود با ارزیابی آمادگی نیروها و رفع نواقص موجود، پیشرفت برای مقابله با سرویس های اطلاعاتی دشمن و ارتقای سطح آمادگی اطلاعاتی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تقابل جهانی و آرایش فشرده نیروهای شیطانی در زمینه ایجاد اخلال در امنیت جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته وجود دارد، افزود: در این رزمایش شرایط واقعی شبیه سازی شد و در آن یکی از از پیشرفته ترین و مدرن ترین ابزارهای توسعه، اکتشافات اطلاعاتی، تکنیک های جدید اطلاعاتی و تجربه اطلاعاتی سپاه استفاده شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود، اقدامات ارزشمند قرارگاه حمزه سیدالشهدا را در برقراری امنیت در شمال غرب کشور برشمرد و گفت: امروز این قرارگاه عملیاتی تبدیل شده است. سدی غیر قابل نفوذ در برابر دشمنان که شاهد آن هستیم، امنیت پایدار در مرزهای شمال غرب کشور داریم.

دیدگاهتان را بنویسید