برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی «ای پاس» از 4 تا 28 مهر / افتتاحیه پلت فرم ایپس پلاس


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902899

مدیر عامل ناجیپس از برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در تاریخ 4 تا 7 مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عسگریان مدیرعامل ناجیپس در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ملزومات و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از برگزاری این نمایشگاه در تاریخ 4 تا 7 مهرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) خبر داد.

مدیرعامل ناجیپس با بیان اینکه زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 17 است، به تاخیر دو ساله در برگزاری این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: امسال حدود 200 شرکت اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده اند. ثبت و غرفه نمایشگاهی برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 اثر ارائه شده که از این تعداد حدود 50 اثر ممیزی شده است، تصریح کرد: رونمایی از پلتفرم IPS Plus یکی از موارد جدیدی است که در این دوره رونمایی شد و این نمایشگاه پس از آن به صورت مجازی فعال می شود. دوره به پایان می رسد

وی افزود: امسال 36 نماینده از خارج از کشور با 20 برند معتبر حضور دارند. روسیه به دلیل جنگ و چین به دلیل ادامه بیماری کرونا در نمایشگاه امسال شرکت نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید