برگزاری 10 جشنواره تنیس در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881906

سوسن تمدن سرپرست تیم تنیس چهارمحال و بختیاری گفت: 10 جشنواره تنیس با شعار «من یک تنیسور هستم» برای اولین بار در تاریخ تنیس در این استان در یک هفته برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سوسن تمدن سرپرست تیم تنیس چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی بیان کرد: 10 جشنواره تنیس با شعار «من یک تنیسور هستم» برای اولین بار در تاریخ تنیس در این استان در یک هفته برگزار شد.

وی افزود: جشنواره تنیس با شعار «من یک تنیسور هستم» از روز شنبه ۲۰ تیرماه در شهرکرد آغاز شد و با برپایی این جشنواره از ۲۲ تا ۲۷ تیرماه در سایر شهرستان های چهارمحال و بختیاری ادامه یافت. .


سرپرست تیم تنیس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرستان های فارسان، بن و لردگان، بروجن، کوهرنگ و سامان و شهرستان های فرخ شهر، هفشجان و فرادنبه از دیگر مناطق استان بودند که میزبان جشنواره تنیس با شعار «من» بودند. من یک تنیسور هستم.”


تمدن گفت: خوشبختانه جشنواره تنیس با شعار «من یک تنیسور هستم» مورد استقبال پرشور گروه های سنی مختلف قرار گرفت که در این میان حضور نوزادان و نوجوانان چشمگیر بود.


وی بیان کرد: به لطف آموزش رایگان تنیس همراه با استعدادیابی در این جشنواره از هر شهرستان 10 نفر از استعدادهای درخشان به فدراسیون معرفی می شوند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید