9 جشنواره استانی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882545

حمید کریمی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و با حمایت وزارت امور خارجه و جوانان 9 جشن در شهرستان های بروجن، لردگان، شهرکرد، سامان، بن، کیا، فارسان، اردل و. کوهرنگ در این استان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و با حمایت وزارت امور خارجه و جوانان 9 جشن در شهرستان های بروجن، لردگان، شهرکرد، سامان، بن، کیا، فارسان، اردل و کوهرنگ برگزار می شود. در این استان


وی افزود: این برنامه ها با حمایت وزارت ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و تاکنون در شهرستان های لردگان و بروجن جشنواره های استانی برپا شده و با استقبال گسترده مردم مواجه شده است.


مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز 30 تیرماه جشنواره استانی از ساعت 18 در پارک لاله شهرکرد برگزار می شود.


کریمی گفت: پارک مرکزی سامان، گرداب بن، دریاچه شلمزار، پارک فارسان کلامستان، پارک دپارتمان اردل و آبنمای دیمه کوهرنگ از جمله مکان هایی است که همراه با اجرای موسیقی و ورزش باستانی و با محتوای فرهنگی و استانی شاهد برگزاری این جشنواره ها خواهد بود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید