برگه آس سواری; این ستاره بهتر از کایدی است

برگه آس سواری;  این ستاره بهتر از کایدی است

هواداران استقلال و پرسپولیس این روزها حول محور ستاره داربی گمانه زنی می کنند. استقلالی‌ها از مهدی کایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری و حتی سعید مهری یاد می‌کنند و پرسپولیسی‌ها اغلب از گلسیانی، مهدی ترابی، وحید امیری و حتی مهدی عبدی یاد می‌کنند، اما…

در این بین یکی از پیشکسوتان پرسپولیس برداشت جالب تری دارد و می گوید: به نظر من اگر محمد عمری در دربی فیکس باشد خیلی چیزها را ثابت می کند. در این فصل او شاید 30 درصد از پتانسیل واقعی خود را نشان داد و اگر الان از من بپرسید می گویم عمری از مهدی کایدی بهتر است.

وی ادامه می دهد: حرف های من احساسی و مثل پرسپولیس نیست. من با عمری در رده های اصلی پرسپولیس کار کرده ام و می دانم چقدر استعداد دارد. هر چه بازی بزرگتر و مهمتر باشد بهتر بازی می کند و امیدوارم آقای یحیی به عنوان بازیکن فیکس در این دربی از این پدیده استفاده کند. با اینکه شنیدم پزشکان پرسپولیس به محمد عمری به دلیل مصدومیت جزئی به او استراحت داده اند اما او به دربی می رسد.

از علیرضا محمد می پرسیم که پیش بینی می کند در کنار محمد عمری چه کسانی ستاره دربی شوند و او پاسخ می دهد: البته پرسپولیس بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد که هر کدام می توانند در دربی تعیین کننده باشند. از درون دروازه که علیرضا بیرانوند بهترین ایران و حتی آسیاست تا خط حمله ای که مهدی عبدی و عیسی آل کثیر در دیدار با مس کرمان نشان دادند چقدر با انگیزه هستند. جورجی گلچیانی در دربی خارج از خانه نیز دو گل به ثمر رساند و حالا انگیزه زیادی برای درخشش در این دربی دارد.

دفاع راست پرسپولیس چند سال پیش تساوی دربی را به سود سپاهان می گفت و حالا هم همین حرف ها را تکرار می کند: باز هم می گویم مربیان دو تیم و بازیکنان باید شجاعانه بازی کنند. تساوی در این دربی بدتر از باخت برای پرسپولیس و استقلال است زیرا به سپاهان کمک می کند تا با خیال راحت به جام قهرمانان برود. البته مطمئنم که یحیی گل محمدی و سرمربی استقلال ساپینتو هرگز در این دربی بازی تدافعی و محتاطانه انجام نخواهند داد. هر دو تیم یک برد و سه امتیاز می خواهند و امیدوارم این سه امتیاز به پرسپولیس برسد.

دیدگاهتان را بنویسید