بر اثر آلودگی هوا بیش از ۳۵۰ ماموریت اورژانس انجام شد

سخنگوی اورژانس خوزستان خبر داد؛

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: در پی آلودگی هوا در ۱۰ روز اخیر، ۳۵۲ مأموریت توسط اورژانس استان در شهرستان اهواز انجام شده است.


به گزارش

خبرگزاری موج

خوزستان،

 عارف اصل‌شرهانی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۱۰ روز اخیر با افزایش آلودگی‌ها میزان مراجع بیماران خاص شامل سالمندان، مادران باردار، اطفال و بیماران آسم و آلرژیک افزایش یافته و اورژانس خوزستان در این مورد برای بیماران قلبی ۱۸۲ و بیماران تنفسی ۱۶۸ مأموریت انجام داده است.

وی افزود: با توجه به میزان آلودگی اهواز و تأثیر سوخت ماشین‌ها بر افزایش آن، شهروندان تلاش کنند با وسایل نقلیه شخصی کمتر تردد داشته باشند تا میزان آلودگی بیشتر نشود.

سخنگویی اورژانس خوزستان ادامه داد: با توجه وجود ذرات معلق و آلاینده در هوا با بارش باران شهروندان و به ویژه بیماران خاص باید مراقبت و پیشگیری‌های لازم را داشته باشند، چرا که بارش باران در ترکیب با ذرات معلق در هوا سبب تشدید آلرژی می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک‌های سه لایه، تصریح کرد: بیماران تنفسی تنها در صورت ضرورت از خانه خارج شود، به علاوه اسپری و داروهای خود را همراه داشته باشند تا در صورت بروز مشکل به سرعت از آن‌ها استفاده کنند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید