بسیج فرمول حل همه مشکلات و مسائل جامعه است/ فضای مجازی میدان جنگ و استکبار بزرگ ماست.


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887462

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکیل و تفکر بسیج فرمول و راه حل همه مشکلات و معضلات جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین سلامی عصر امروز در جلسه تدریس جهادگران و رزمندگان بسیجی از فضای رسانه ای و مجازی که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عاشورا قله بزرگ و دست نیافتنی همه فضایل عالم زن و مرد است. که در این واقعه بزرگ نقش دارند و جاودانگی اسلام تداوم شهادت این مجاهدان در تاریخ اسلام و بشریت است.

فرمود: شما و شهدایتان بر عهد و قولتان، به قولتان، گفتار و کردارتان یکی است، امروز در جوار بارگاه شریف و نورانی هستید که شکوه و عظمت مسلمانان را در این عصر جدید زنده می کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبری بیش از چندین دهه در پیچیده ترین توطئه ها در رأس انقلاب بزرگ با صلابت، صبر، استواری، اعتماد و توسل شما مردم عزیز پیروز شد.

سردار سلامی تصریح کرد: امروز شاهدان تازه ای بر این وعده صالح خود شده ایم، همیشه در دل و زبانم برای انبوه شما که در اجتماعات انبوه بسیج می بینم آرزو می کنم که به وسعت هستی آرزو کنم. و دلهای نیرومند و مهربون و پرشور و گامها تو در واقعه خونین عاشورا بسیجی قوی بودی، به این نمونه های نمونه تقوا و فضیلت، اگر چنین بود واقعه طور دیگری رقم می خورد.

وی تصریح کرد: شما هم اکنون چه در میدان و چه در عالم رویا هستید، وجود شما دنیای دشمن قدرتمند را دفع کرده و سیاست های دشمن را خنثی کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما مردان و زنان هنرمندید در شکستن کاخ رویاهای دشمنان، داستان جاری است، حقیقت جاری است، دروغ چیده می شود و امام در میانه میدان است و شما با او صحبت می کنید و دشمن از مرزها فرار می کند. این تعقیب شماست.

سردار سلامی ادامه داد: شما به عمق جبهه دشمن نگاه کنید، شمشیر کشیده اند و دشمن را تعقیب می کنند و او می دود، امروز می توانید به شرق مدیترانه بروید، در لبنان بیش از 100 هزار موشک وجود دارد و دست های ماشه ای جوانان حزب الله را ببینیم.

وی گفت: صهیونیست ها را می بینید که چند صد کیلومتر دورشان دیوار سیمانی کشیده اند اما خانه شان عنکبوت است، فلسطینی ها را در غزه و قدس و رام الله ببینید که چگونه مردان مقاومت در مقابل صهیونیست ها محکم ایستاده اند. .

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکوه مبارزه زاییده انقلاب شکوهمند را در عراق، افغانستان، بحرین و یمن می بینید. به ایران بنگر تا قدرتی را ببینی که مردمی که در صف حمایت از استقلال ایستاده اند، به آزادی، اسلام و ولایت نگاه کن که تو قلب این سازمان جهانی هستی.

سردار سلامی تصریح کرد: دیدید که به مواضع موشک شلیک می شود، کشتی ها اسیر می شوند و هواپیماهای دشمن سرنگون می شوند و این حقایق بزرگ نشان می دهد که ساختار دفاعی و قدرتی اسلام شکل گرفته است.

فرمود: خداوند راضی شد و امام حسین (ع) به شهادت رسید و اهل بیتش اسیر شدند، پس هیچ عذری برای خروج از جهاد وجود ندارد و نابرابری و قدرت بهانه ای برای خروج از میدان قدرت و سازش نیست. دشمن پیروز هستند و این پیام بزرگ نهضت عاشورا بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: راه بسته است اما دشمن به دنبال بازگشت است و می خواهد نقطه بازگشتی را مشخص کند. البته آن رویا میلیاردها سال نوری با ما فاصله دارد، اما دشمن ما همیشه با محاسبات اشتباه سیاست می‌کند. امروز او دو نقطه اصلی را هدف قرار داده و نبرد خود را با ملت های مسلمان آغاز کرده و هدفش فلج کردن جوامع مسلمان بوده است. او از این هدف دور شد، اما در نیت اوست، بنابراین تحریم‌ها را علیه مسلمانان آغاز کرد.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن شکست خورده و دریافته است که ملت بزرگ ایران به برکت رهنمودهای رهبر بزرگوار خود و یاری بسیجیان که مظهر نزول فرشتگان الهی بر این کره خاکی هستند در مقابل او ایستاده است.

وی افزود: کمک های مؤمنانه شما باعث کاهش آلام بخشی از جامعه ما شده است، شما بسیجیان پرچمدار سعادت و سفیران امت بزرگ و نیکوکاری و تجسم پیامبر اسلام هستید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج را فرمولی برای حل تمام مشکلات و معضلات جامعه می داند و می گوید: بسیج مخلوق شگفت انگیز خداوند متعال است که در تدبیر امام راحل و فضای روانی نقش دارد. رهبر معظم انقلاب برای آماده سازی این ارتش بزرگ برای حل مشکلات کشور.

سردار سلامی تاکید کرد: دشمن در فضای فیزیکی شکست خورده و راه نظامی نجات به روی او بسته شده است، از این رو یکی دیگر از ترفندهای دشمن راهی برای تسخیر قلب و ذهن جوانان مسلمان است.

وی تصریح کرد: رسانه و فضای مجازی میدان بزرگی است بین جنگ و استکبار ما، دشمن می خواهد فرزندان این ملت را هویت زدایی کند و جوانان ما را نسبت به تاریخ پرافتخار انقلاب و دستاوردهای آن در معرض تردید قرار دهد و اعتماد به نفس را تضعیف کند. ایمان جوانان ما.آهسته آهسته

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن از جوانان ما می خواهد که از حجاب و نماز پرهیز کنند و افکار باطل غرب را که در دنیای جاهلیت مدرن جز اسارت و بردگی ندارد را رواج دهند، او هرگز خیرخواه ما نیست. باید متوقف شود

سردار سلامی افزود: فضای مجازی قصه گوی مفتضح است و سیاست دشمن واقعیت است، ملت را آگاه کرده است و می دانید حق با شماست.

وی تصریح کرد: در جغرافیای فضای مجازی و واقعی مولفه خنثی وجود ندارد، اینجا میدان جنگ جدید است، دشمن می خواهد روایت های غلط و معکوس از شکوه انقلاب ما ایجاد کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در علم، فناوری، صنعت، دفاع و بهداشت پیشرفت کرده‌ایم و در شرایط تحریم موفق شده‌ایم کشور را مستقل کنیم. شما افسران جنگ نرم باید با اعتماد به نفس و توکل به خدا به کار خود ادامه دهید.»

دیدگاهتان را بنویسید