حوادث فضای مجازی بسیج یک جنگ جهانی مجازی است


ساعت: 17:01
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911936

حجت الاسلام شاهرخی گفت: امروز اتفاقات فضای مجازی بسیج یک جنگ جهانی مجازی محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان، با بیان اینکه از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان تقدیر و تشکر می کنیم. بسیج یادآور روحیه حماسی، فداکاری و ایثار است.

وی افزود: بسیج قید و بندهای ظلم و ستم رژیم پهلوی را شکست و در 8 سال پاسداری مقدس و فراز و نشیب در مقابل نظام سلطه ایستادگی کرد و در مقابل شیاطین خبیث ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بسیج عصاره رشادت ملتی است که تصمیم گرفته از این ملت در داخل کشور و در مرزها و هر کجا که لازم باشد پاسداری و پاسداری کند. 20 میلیون یعنی گرفتار شدن در دام دو ابرقدرت. امروز دانش، توانایی، تعهد، پاکی و رسیدن به قله های بلند علم و دانش را در وجود بسیج و بسیجیان می بینیم.

وی بیان کرد: هر چه درباره بسیج گفته شود، کتاب نوشته شود، فیلم تولید شود و رمان نوشته شود، مناسب است و در بخش های مختلف نظام اسلامی، در قوه مقننه، مجریه و قضاییه وجودی بسیجیان جایگاهی دارد. کسانی که آگاه و آگاه، توانا، واجد شرایط و متخصص در پیشرفت و ارتقای فرهنگی نظام ما باشند، بیش از گذشته نفع خواهند برد.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: امروز شاهد بسیج در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، علمی و فناوری هستیم. این دیدار در راستای فرصت بسیج مصطفیین که به مناسبت کنگره 6544 شهدای استان لرستان برگزار شد.

وی گفت: او هوش و نجیب دوران جوانی شما را دیده است و ضریب هوشی جوانان ایران از میانگین جهانی بالاتر است و جوانان استان ما بهترین های پنج قاره جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: شما نمونه جوانان ممتاز استان لرستان هستید و حال و آینده کشور در دستان شماست و باید خود را برای رویدادهای بزرگتر آماده کنید.

وی تصریح کرد: پیشرفت این کشور در همه زمینه ها به فکر، فکر و اندیشه شما بستگی دارد، این اتفاقات اخیر یک جنگ جهانی مجازی است.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه بیش از 60 کشور با بیش از 200 شبکه برای مبارزه با جمهوری اسلامی آمده اند، گفت: در استان با همکاری دستگاه های مختلف شاهد بودیم که جوانان انقلابی در این نبرد مجازی چگونه با آنها روبرو شدند و پاسخ ها نیز به این موضوع پرداخته شد. قابل توجه بودند

وی تصریح کرد: اگر منفعلانه عمل می کردیم شاهد حضور میلیونی در راهپیمایی 13 آبان نبودیم که نشان از درایت و هوشمندی نظام و ارکان نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه و سپاه دارد. ارتش و واحدهایی که برای انجام این وظایف مستقر شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: افرادی هستند که در مسیر تولید محتوای دیجیتال در حوزه های مختلف پیدا می شوند و بیش از آن پنهان می شوند که این گواه این دوستی و همدلی است.

گفت: ما افتخار می کنیم و به شما برادران و خواهران افتخار می کنیم، اگر موقعیت من ایجاب می کرد ساعت ها آماده شنیدن آثار شگفت انگیز شما بودم، نباید از غفلت علم و فناوری و مهارت غافل شویم. مقام معظم رهبری فرمودند تا نفس دارم از اقتدار علمی کشور دفاع می کنم زیرا علم پادشاه و حامل اقتدار است و امروز روزی است که در این دنیا باید با اقتدار جلو رفت.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: قله های علم زیاد است و باید تلاش کنیم تا به بالاترین قله های علم، دانش، مهارت و فناوری برسیم. دختران و زنان باقی مانده در راه خدا بر اثر تجاوزات جدایی طلبان و گروه های مختلف شکنجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این کشور را با اقوام و طوایف مختلف می بینیم این وحدت با خون شهدا و همه ما حاصل شده است و شما وارثان خون آن شهدا هستید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید