بسیج کامل جامعه سلامت جامعه/ پزشکان بسیجی ریشه فلج اطفال را زدودند

ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801183

جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: با استفاده از ظرفیت و توان دفاتر بسیج جامعه پزشکی در استان طرح واکسیناسیون فلج اطفال توسط این مجموعه به صورت محله ای در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه کمیلی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، خدمت بی منت بسیجیان برای حمایت و حفظ سلامت جامعه از جامعه پزشکی استان را در دستور کار قرار داد. شهید سلیمانی و رانمون با دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای بهتر طرح واکسیناسیون فلج اطفال همکاری می کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا با استفاده از ظرفیت دفاتر بسیج جامعه پزشکی در اقصی نقاط استان، اجرای طرح در محله و با مراجعه به منازل جامعه هدف تا پایان در دستور کار قرار دارد. از پروژه

این مسئول افزود: طرح بسیج مردمی واکسیناسیون کودکان زیر 5 سال در راستای ریشه کنی فلج اطفال اجرا شده است و در این پویش تیم های بسیج سیار جامعه پزشکی به همراه نیروهای بهداشت در اجرای طرح تکمیلی فلج اطفال مشارکت دارند. طرح.”

وی ادامه داد: با توجه به تردد اتباع کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان که هنوز فلج اطفال ریشه کن نشده است، این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیازمند همکاری همه جانبه شهروندان برای پوشش بهتر واکسیناسیون با زور است.

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان در بخشی دیگر از سخنان خود به ادامه همکاری در طرح تزریق واکسن تاج اشاره کرد و گفت: هامون.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی برای حفظ سلامت جامعه در هر زمینه ای موثر است، افزود: اهدای خون برای کمک به بیماران نیازمند، اعزام تیم های آموزشی به مدارس برای آموزش پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط سایر اقدامات انجام شده است. به طور مرتب توسط بسیجیان گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید