بسیج یعنی مردم برای مردم/بسیج از غم تا شادی با مردم است


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908709

منصور کوهی فرمانده قرارگاه مهدیه حضرت نرجس(س) گفت: بسیج مردمی برای مردم است و این جمعی از مردم است و این لحظه را نباید فراموش کرد که بسیج و بسیجیان در تلاش برای ایجاد هستند. شرایط و محیط بهتر برای مردم.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم منصورکوهی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به فعالیت های قرارگاه مهدیه در عرصه های مختلف و تلاش برای به منصه ظهور رساندن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محبوبیت بسیج اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال های کرونا ، کشور و استان با بحران جدیدی مواجه شد، تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و تقویت روحیه آنها صورت گرفت.

وی افزود: با طرحی به نام طرح شهید سلیمانی و طرح خانه به خانه نسبت به شناسایی نیروهای سرزمینی و ردیابی افراد نیازمند اقدام کرده ایم.

فرمانده پایگاه مهدیه ادامه داد: حمایت از افراد نیازمند به کمک های پزشکی اولویت اصلی پایگاه مهدیه بود و در مرحله بعد بحث حمایت از خانواده های مستضعف که نیازمند معاش پزشکی، دارویی و کمکی هستند مطرح شد.

وی ادامه داد: تعقیب و ترغیب مردم به تزریق واکسن، ایجاد شور و نشاط در بین مردم، کمک به حامیان سلامت و شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده از نتایج تدبیر شهید حاج قاسم سلیمانی در سال های کرونا بود.

منصور کوهی از دیگر اقدامات انجام شده در این پایگاه بسیج را برشمرد و گفت: اهدای کنجد، تهیه جهیزیه، تهیه و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع لوازم التحریر در مدارس محلات، حمایت از زنان بدسرپرست از دیگر اقدامات انجام شده در این پایگاه است. پایگاه بسیج مهدیه..

فرمانده پایگاه مهدیه به دو اقدام مهم انجام شده در این پایگاه اشاره کرد: حضور وکیل جهادی در پایگاه و مسجد محل برای رفع مشکلات حقوقی مردم و بافت 3 فرش برای بارگاه حضرت زینب(س) حرم امام حسین (علیه السلام) کار مهمی که همه بانوان محله و جهادگران انجام دادند پایگاه مهدیه بود.

وی سخنان مقام معظم رهبری را کلید فعالیت بسیجیان دانست و تصریح کرد: بنا به دستور مقام معظم رهبری و تاکید بر جهاد تبیینی سمینارهای مختلفی از جمله سواد رسانه ای و آگاهی از مسائل روز برای نوجوانان و جوانان برگزار شد.

منصور قهی با اشاره به اجرای طرح لبیک و طرح تواسی به حق در ایام انتخابات گفت: این طرح مورد تمجید فرمانده وقت سپاه الغدیر یزد سردار پورشمسی قرار گرفت و اساس این طرح بر این اساس است. فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در ایام انتخابات بود که با توزیع بسته های فرهنگی سعی کردیم مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.

فرمانده پایگاه مهدیه افزود: بسیج مردمی است و قشری از مردم است و این نکته را نباید فراموش کرد که بسیج و بسیجیان در صدد ایجاد شرایط و محیط بهتر برای مردم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید