بعضی ها همه چیز را بهانه حل مشکل می کنند و به انقلاب حمله می کنند


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899869

حجت الاسلام محسن ملک پور گفت: موضوع حقوق زن و بحث عفاف و حجاب، این موضوع از احکام اسلام است و فرصت طلبان، اصلاح طلبان، ضد انقلابیون و بیگانگان باید اصل دستورات الهی را بدانند. ارزش‌های دینی، از قرآن و معارف مکتب اهل بیت(ع) که با خون آن‌ها تأسیس شد، عزیزانمان را دادیم و میراث مجاهدان بیش از هزار سال است، شکست نخواهیم خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی گفت: بزرگواران، حفظ امنیت جامعه و مردم از مهمترین وظایف است. اگر کسی با رفتار و کردار خود این امنیت را زیر پا بگذارد و برای جامعه و کشور بی ثباتی ایجاد کند، خائن به ملت است.

و افزود: عزیزان به این بخش توجه کنید. اگر انتقادات و مشکلاتی وجود دارد که قطعاً در بخش‌هایی وجود دارد، باید از نظر قانونی حل شود و در نبردی که شروع کرده‌اند، به نفع دشمن پیش نرود».


ملک پور به تغییرات در پست مرزی تاجیکستان و قرقیزستان اشاره کرد و گفت: می بینید این روزها پاسگاه مرزی تاجیکستان و قرقیزستان دستخوش تغییراتی می شود که اگر انجام شود عواقبی برای ما خواهد داشت و باز هم درگیری هایی بین آذربایجان و ارمنستان ایجاد شد. هدف برخی از این درگیری ها ایران است.


وی تصریح کرد: پس گرفتن همه اینها این است که رژیم غاصب صهیونیستی جای پای خود را در این منطقه محکم کند. و برای انتقال و تقویت تسلط خود در آن منطقه و سپس ایجاد مشکل برای کشور، خوب مردم باید نسبت به این مسائل حساس باشند، ذهن خود را در جای دیگری مشغول کنند و در جای دیگر کار خود را انجام دهند، این باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه فارسان گفت: امروز باید یکپارچه و یکپارچه برای یکپارچگی، امنیت و استقلال کشور در برابر دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها ایستادگی کنیم.


ملک پور به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و تصریح کرد: موضوع حقوق زن و مسئله عفاف و حجاب، این موضوع از احکام اسلام است و فرصت طلبان، اصلاح طلبان، ضد انقلاب و بیگانگان باید اصل قانون را بدانند. دستورات الهی، ارزش های دینی، از قرآن و معارف مکتب اهل بیت(ع) که برای برپایی آن خون عزیزانمان داده ایم و میراث بیش از هزار سال مجاهدت را دارد. شکست نخواهد خورد.


وی گفت: جالب است کسانی که نیروهای خود را مجبور به روسری می کنند می گویند حجاب را لغو کنید. دولت‌هایی که تاریخ حکومت‌شان مملو از جنایاتی است که علیه زنان مرتکب شده‌اند و هنوز هم ادامه دارد، تلاش می‌کنند از حقوق زنان ایرانی دفاع کنند.


ملک پور افزود: فقط بحث انقلاب جنسی را دنبال کنید، حالا مدافع حقوق زنان شده اند. و یک احمق اجیر دیگری مدام به مردم مراجعه می کند و می گوید 80 میلیون نفر حجاب نمی خواهند پس آن میلیون ها نفر در شهرهای مختلف که با حجاب بیرون می روند و از ایران و ارزش های دینی آن دفاع می کنند چه کسانی هستند؟


حجت الاسلام ملک پور گفت: با تحریک احساسات زنان و نوجوانان آنها را وارد میدان می کنند و با کشتار و تخریب و مجروح کردن هزینه هایی برای کشور ایجاد می کنند، خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند تا مبادا در این دام افتادن . همه چیز را بهانه حل مشکل می کنند و به انقلاب و اسلام می تازند، اما دلشان برای هیچکس نمی سوزد.


وی تصریح کرد: آیا واقعاً برای روشن شدن ابعاد موضوع مرگ آن دختری است که مسجد را آتش زد، چادر را از سر زنان بیرون کشید، به زن باردار حمله کرد و قرآن، پرچم کشور و آمبولانس را سوزاند؟ آیا این کارها را برای روشن شدن حقیقت انجام می دهند؟


امام جمعه فارسان در پایان افزود: ضد انقلاب، دشمنان، گروه های تروریستی، تجزیه طلبان و معاندین که به مال و ناموس مردم و اربابان خارجی خود اهمیتی نمی دهند، بدانند که مردم اصل مترقی ولایت فقیه و نظام هستند. جمهوری اسلامی که برای آن خون، آرمان ها و ارزش ها دادند، الهی علیرغم همه مشکلاتی که می پذیرد و تا آخرین لحظه از آن دفاع می کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید