بغض یحیی در پرسپولیس می جوشد؟

هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه 8 اردیبهشت 1402 با جدال نفس گیر پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی پیگیری می شود. دو تیم مدعی قهرمانی سی امین دیدار خود در لیگ برتر را به عنوان میهمان برگزار می کنند. پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی به قائمشهر سفر می کند. سپاهان هم برای بازی مقابل مس به کرمان می رود.

قرمزهای پایتخت پس از پنج قهرمانی متوالی در فصل گذشته نتوانستند جایگاه خود را حفظ کنند تا استقلال به عنوان رقیب همیشگی او جام را بالای سر ببرد.

گل محمدی تنها کریم باقری را پیرمردی در کنار خود می دید. او مجبور شد پپه لوسادا، اسمار ویه و ولزلی ننکا را استخدام کند تا کار با آنها را نیز تجربه کند. یحیی خیلی زود حواشی مرتبط با این انتقال را ترک کرد و در هفته های ابتدایی توانست چهره قدرتمندی با پیراهن قرمز پایتخت در فوتبال باشگاهی ایران به نمایش بگذارد.

تعلیق رقابت های لیگ برتر به دلیل جام جهانی 2022 شروع نتایج ناامیدکننده پرسپولیس بود. نوسانات این تیم باعث شد تا سپاهان و استقلال زیر سایه این تیم حرکت کنند و در نهایت از آن سبقت بگیرند.

با غیبت دیگری برای گل محمدی همراه شد تا او بار دیگر با انتقادات ناعادلانه تنها در فاصله چهار هفته از بالای جدول مواجه شود. اگرچه این تیم در کنار آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی و دروازه بان لیگ برتر را در اختیار دارد که در 20 دیدار ابتدایی لیگ برتر نیز بیشترین امیدهای گلزنی را داشت، اما روند سینوسی نتایج باعث شد تا این تیم مورد انتقاد قرار گیرد تا اینکه سال 1402 چیزی متفاوت برای این تیم ایجاد کنید.

قرمزها در هفت بازی خود در سال جاری 6 برد و 1 باخت به ثبت رسانده اند. باخت مقابل سپاهان برای افزایش فشار روی سرمربی پرسپولیس کافی بود اما یکپارچگی آنها باعث شد تا جایگاهی دور از انتظار و آرزویی در لیگ برتر پیدا کنند و پیروزی های متوالی را به دست آورند و صدمین دربی پایتخت را برای استقلال رقم بزنند. پرسپولیس سه هفته مانده به پایان بازی ها به بالای جدول بازگشت تا یحیی بار دیگر مرد اول این تیم و هواداران باشد.

حمایت بی نظیر گل محمدی در چند هفته اخیر نه تنها ادامه دارد، بلکه قهرمانی مجدد او با پرسپولیس جایگاه او را بیش از پیش ثابت خواهد کرد. بوژ یحیی با فشارهای متفاوتی که امسال متحمل شده می تواند با قهرمانی پرسپولیس در قیمشهر منفجر شود.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی قائم شهر پنجشنبه این هفته از ساعت 18 در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید