توصیف انقلابی مجلس یازدهم توسط رهبر انقلاب بدون تعارف و حب و بغض است.


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843352

مهدی باقری با بیان اینکه مجلس یازدهم در راستای اهداف تعیین شده فعالیت های مثبتی داشته است، گفت: این فعالیت ها در راستای خدمت به مردم و رویکرد عقلانی به حاکمیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی باقری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص ارزیابی عملکرد مجلس یازدهم پس از گذشت 2 سال از فعالیت آن گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین سیاستمدار و مقام ارشد کشور هستند که ارزیابی ایشان در موضوعات مختلف بدون حب و بغض و تعارف است. .

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به دیگر مسئولان کشور اشرافیت بیشتری داشتند و در مطالبه مسئولان جدیت داشتند، خاطرنشان کرد: وصف انقلابی بودن را تعارف نمی دانستند، یعنی امام (ره) و شهدا شروع شد. در مورد آنها شکی نیست که این راه را ادامه دادند.

حجت الاسلام باقری افزود: ارزیابی رهبر معظم انقلاب از عملکرد 2 ساله مجلس خوب است چرا که ایشان در وصف انقلابی تجدید نظر کرده اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم بر اساس اهداف تعیین شده فعالیت های مثبتی داشته است، گفت: این فعالیت ها با هدف خدمت به مردم و رویکرد عقلانی به حاکمیت است.

وی افزود: یکی از مهم ترین وظایف مجلس یازدهم که نه با اعداد، بلکه با تحلیل قابل تحلیل است، این است که مجلس به سراغ مشکلات واقعی کشور رفته و برای پاسخگویی به مشکلات و معضلات مردم تلاش کند. در پایین جامعه، به ویژه اقشار کم درآمد، «میان تا پایین را حل کنید و خدمات بهتری از این خدمات دریافت کنید.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه این رویکرد بسیار حائز اهمیت است، گفت: مجلس یازدهم تعامل بسیار خوبی با دولت گذشته در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم برای مردم داشت و همچنین در تشکیل این دولت بیشترین همکاری، محبت و همکاری را داشت. و تا زمانی است که دولت و مجلس در برابر مشکلات متحد شوند و نتوانند یکی از مشکلات کشور را حل کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس یازدهم گفت: تحلیل شخصی من این است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب به این معنا نیست که مجلس یازدهم مشکلی ندارد بلکه مجلس ضعف های زیادی دارد».

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: در این برهه از تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و با سرمایه های فراوان انتظار می رود نقاط ضعف بسیار کمتر از آن باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات را برطرف کنید تا مجلس یازدهم جایگاه قابل تقدیر و حمایت را داشته باشد.

وی با بیان اینکه بزرگترین جهت فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از مجلس است، گفت: البته ایشان مشکلات را هم برشمردند و اشاره کردند و حتی برخی مسائل را نپذیرفتند و اینکه مجلس شورای اسلامی بداند بسیار مهم است. نقاط ضعف آن.» آنها عمدی نیستند و او سعی در رفع آنها دارد.

حجت‌الاسلام باقری تاکید کرد: این نقطه قوتی برای مجلس است که برای خود ارزش قائل است، نقاط ضعف خود را می‌شناسد و منکر نمی‌شود و به دنبال جبران و رفع نقاط ضعف است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید مطمئن باشند که اگر مجلس یازدهم رفتاری غیر از خدمت و تلاش برای رفع نقاط ضعف داشته باشد، رهبر معظم انقلاب نسبت به ایرادات و مشکلات هشدار و جدیت خواهند داشت. وارد می شود و مطالبه می کند، اما وقتی می بیند که مجلس یازدهم در عین تلاش برای خدمت به مردم، به کاستی ها و ضعف های خود نیز واقف است و آنها را رفع می کند، طبیعی است که از مجلس حمایت کند و آن را انقلابی و قوت قلب بداند. ، روحیه و انگیزه برای ادامه مسیر موفق تر، باشیم.

وی با بیان اینکه همه نمایندگان در مجموع برای خدمت به مردم تلاش می کنند، افزود: امیدواریم طی دو سال آینده کاستی ها جبران و نقاط قوت چند برابر شود تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه شعار خدمت به محرومان دغدغه همیشگی نمایندگان مجلس است، خاطرنشان کرد: و نماینده مردم در مجلس چه از نظر قانون گذاری و چه نظارتی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید