بلایی که استقلال را برای تراکتور به ارمغان آورد

بلایی که استقلال را برای تراکتور به ارمغان آورد

جمشید نظمی در خصوص دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال و نارضایتی فیروز کریمی از عملکرد شاگردانش گفت: به نظرم تراکتور به خوبی استقلال بازی کرد و می توانستیم با نتیجه بهتری زمین را ترک کنیم. من در مورد مسائل فنی اظهار نظر نمی کنم و باید از فیروز کریمی در این مورد بپرسید. اینکه تعدادی از بازیکنان از عملکردشان راضی نبودند باعث شد این افراد را به باشگاه معرفی کنند. در حال حاضر قصد نداریم بازیکنان را جریمه کنیم و بازیکنان خدای ناکرده در آینده تلاش بیشتری نشان می دهند و اشتباهاتشان کمتر می شود.

وی درباره موضوع اخذ مجوز حرفه ای گفت: نمی دانم کجای رسانه ها می نویسند که ما مجوز حرفه ای گرفته ایم. تا الان هیچ مجوزی دریافت نکردم. مشکل اصلی ما در زمینه صدور مجوز حرفه ای بدهی هایی بود که از AFC درخواست کردیم و چند روز پیش نامه ای دریافت کردیم که به ما فرصت داده نشد. از طرفی چون سهمیه آسیایی نداریم، مجوز حرفه ای برای ما مشکلی ایجاد نمی کند، اما این نواقص را برطرف می کنیم و خدای ناکرده سال آینده با سهمیه راهی آسیا می شویم.

مدیرعامل تراکتورسازی گفت: تبلیغات محیطی حق باشگاهی مثل ماست و از این نظر برای ما مهمتر از استقلال و پرسپولیس است چرا که آنها یک باشگاه دولتی هستند و در هر صورت بودجه آنها از آن است. در جایی ارائه خواهد شد، اما بخش خصوصی از جیب خود پرداخت می کند و چندین راه برای تامین منابع موجود بسته شده است. از پرسنل تقاضا دارم در این زمینه همکاری کنند.

نظمی افزود: آقای زنوزی دو هفته پیش سفری داشتند و در این زمینه با سازمان لیگ دیدار کردند. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مطالبه ما همچنان پابرجاست و برای رسیدن به حقوق قانونی خود تمام راه را طی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید