ادامه راه امام خمینی (ره) عزت و اقتدار بیشتری را برای ایران به ارمغان می آورد


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843501

ائمه جمعه و خطیبان نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آئین سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مشکلات مختلف شهر و کشور پرداختند.

به گزارش راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطیبان نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادت سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مشکلات مختلف شهر و کشور پرداختند.


امام جمعه سوار: ادامه راه امام خمینی عزت و اقتدار بیشتری را برای ایران به ارمغان می آورد

آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب مقدس خود به ملت و کشور اسلامی ما عزت و عظمت بخشیده است و این هدف و آرمان باید حفظ شود. .

وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با پیروی از امام حسین (ع) با حمایت مردم مؤمن به قیام الهی خود علیه طاغوت ادامه داد و به پیروزی رسید.

امام جمعه یزد گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی در راستای احیای دین و مقابله با ظالمان، با نیت پاک همراهی با مردم و ایستادگی آنان به حرکت ادامه داد.

ناصری خاطرنشان کرد: سیره امام (ره) الگویی لاینفک برای همه مردم و جوانان است و مردم و مسئولان باید با پیروی از اهداف و آرمان های ایشان راه عزت را ادامه دهند.

وی تاکید کرد: امروز رهبر معظم انقلاب با حمایت مردم راه پاک امام راحل (ره) را ادامه می دهند و با استقامت همه توطئه های دشمنان خنثی می شود.

امام جمعه یزد گفت: عزت و اقتدار ایران در گرو استمرار امام خمینی(ره) و شهدا، تحقق وصیت آنها و تبعیت رهبر معظم انقلاب از مردم و مسئولان است.

ناصری گفت: هدف برخی رسانه ها تنها گمراهی نسل جوان است و لازم است کارکنان و مردم برای مقابله با آنها اقدام مناسبی انجام دهند.


امام جمعه مرکز یزد: دشمن در صدد تحریف شخصیت امام خمینی(ره) است

آیت الله سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه مرکز یزد در خطبه نماز این هفته گفت: امام.

وی افزود: تا کنون رهبر معظم انقلاب اجازه نداده و دشمن در قالب غرض ورزی نتوانسته شخصیت امام را مخدوش کند اما در صدد تحریف آن است. تحریف بی خطر است.

امام جمعه مرکز یزد گفت: کسانی که قصد تحریف شخصیت انقلابی و دستاوردهای امام راحل را دارند اهدافی نیز دارند که یکی از آنها زیر سوال بردن فلسفه انقلاب اسلامی است.

مدرسی با اشاره به اینکه ایجاد انحراف در مسیر مستقیم انقلاب اسلامی و تحریف سیمای انقلاب در بین مردم خارج از ایران اسلامی یکی از اهداف پروژه دشمن برای تحریف شخصیت امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد:

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: کنترل قیمت ها و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی یکی از اولویت های اقتصادی امروز است، اما متأسفانه دور باطل همچنان ادامه دارد که دولت رسماً قیمت ها را افزایش می دهد و علاوه بر بازار، ما را نیز افزایش می دهد. این افزایش قیمت ها به صورت غیررسمی است و باید جلوی این موضوع مخرب بین سازمان های اقتصادی دولتی و بازار گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید