تهدید دو جانبه ویروس کرونا و آنفولانزا ؛ زمستان شدید در البرز / واکسیناسیون ، ماسک و فاصله اجتماعی ایمنی را برای جامعه به ارمغان می آورد

زمان: 15:03
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776271

فصل سرما آغاز شده و خطر آنفولانزا وجود دارد ، بنابراین افراد باید همزمان با واکسن تاج واکسن آنفولانزا را واکسینه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها ، اگرچه تاج کمرنگ شده است ، ویزیت های اورژانس هنوز در دسترس است و بیماران بدحال هر روز بستری می شوند.

نیک نام ، پزشک بیمارستانی در البرز ، به تیتریک گفت ؛ عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند روزهای سختی را به دنبال داشته باشد.

پس از واکسیناسیون ، همچنان باید دستورالعمل های مربوط به کرونر را رعایت کرد و کادر پزشکی استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را برای افراد توصیه می کنند.

اسدپور ، سرپرستار بخش اورژانس ، به تیتریک گفت: از ابتدای واکسن ، شیوع بیماری و عفونت مجدد در بین جمعیت کاهش یافته است.

564ef819 77ba 40e4 b0fa 605c22b5eb1e خبر خاکستری

البته اگرچه واکسیناسیون به صورت جمعی انجام می شود و ممکن است تا حدی از انتقال و شدت بیماری عروق کرونر قلب جلوگیری کند ، اما از عفونت جلوگیری نمی کند.

تعداد بیماران در البرز کاهش یافته است ، اما تعداد مرگ و میر همچنان دو رقمی است و اکثر بیماران کرج این بیماری را آنقدر سخت می دانند که گویی مرگ را دیده اند.

اما فصل سرما آغاز شده و خطر آنفولانزا وجود دارد ، بنابراین مردم باید همزمان با واکسن تاج واکسن آنفولانزا را دریافت کنند.

7a760eb5 fd14 4cae 94d7 7ae8e382e0ff خبر خاکستری

واکسن آنفولانزا برای افراد بالای 65 سال ضروری است ، اما بیماران خاص و متخصصان مراقبت های بهداشتی باید بین 6 تا 60 سال واکسینه شوند.

اگرچه فرایند واکسیناسیون در سراسر کشور تشدید شده است ، اما تا واکسیناسیون همه گروه ها راه زیادی در پیش است و لازم است دستورالعمل ها را تا انتها رعایت کنید.

کرونا هنوز وجود دارد و با شروع زمستان خطر آنفولانزا افزایش یافته است ، بنابراین باید سعی کنیم با پیروی از پروتکل ها این دو بیماری را با هم اشتباه نگیریم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید