بلیت جام جهانی برای ستاره استقلال خوب بود

بلیت جام جهانی برای ستاره استقلال خوب بود

کارلوس کی روش برای رویارویی با تیم ملی سنگال با چالش های جدی برای تیمش مواجه شد که بزرگترین چالش سرمربی پرتغالی روی خط دروازه بود. علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی که قبل از آسیب دیدگی از ناحیه کمر مقابل اروگوئه عملکرد خوبی داشت، با تصمیم کی روش از ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل سنگال کنار گذاشته شد. سرمربی تیم ملی پرتغال نمی خواست هیچ شانسی را از دست بدهد و تصمیم گرفت به دروازه بان شماره یک تیمش استراحت دهد تا او را در مسیر بهبودی کامل و زودهنگام قرار دهد.

امیر عابدزاده در دیدار قبلی مقابل اروگوئه جایگزین علیرضا بیرانوند شد و توانست دروازه تیم ملی را محافظت کند و دروازه تیم ایران را در مقابل خط حمله ستاره های اروگوئه بسته نگه دارد و به این ترتیب حسین حسینی دروازه بان تیم ملی می شود.

6 سیو دیدنی مقابل یاران سادیو مانه

حسین حسینی که انگیزه بالایی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر دارد، سعی کرد از فرصتی که کارلوس کی روش در اختیار او قرار داده است نهایت استفاده را ببرد و توانایی های خود را به سرمربی پرتغالی تیم ملی ثابت کند. حسینی در نیمه اول 2 موقعیت ایجاد شده توسط سادیو مانه را با واکنش های دیدنی مهار کرد و مانع از فرو ریختن دروازه ایران شد و از کلین شیت خود دفاع کرد.

دروازه بان شماره 1 استقلال در نیمه دوم با اشتباه مدافع خود گرفتار شد و ضربه مرتضی پورعلیگنجی دروازه او را باز کرد اما او در ادامه مانع از شکست تیم ایرانی مقابل شاگردان سیسه شد و در دقیقه 77 درخشش حسینی به پایان رسید. در اوج خود. جایی که او با یک سیو تماشایی دوبل توانست مانع از گلزنی بازیکنان سنگال شود. در دقایق پایانی بار دیگر فرصت گل برای سنگالی ها به وجود آمد که حسینی مانع از کسب گل برتری شاگردان آلیو سیسه شد.

فلش که بلیط قطر را نهایی می کند؟

کارلوس کی روش هنوز تصمیم نهایی خود را روی خط دروازه تیم ملی نگرفته و چالش شیرینی برای انتخاب دروازه بان اصلی تیم ملی از بین علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، حسین حسینی و پیام نظام دارد. حسینی با درخشش خود بر چالش های سرمربی پرتغالی افزود و نشان داد که برای دفاع از خط دروازه تیم ملی مجهز است و همین مشکل دروازه بان استقلال را به حضور در جام جهانی 2022 قطر امیدوار کرده است.

حسینی که در هفته های اخیر توانست روند رو به رشدی را در تیم استقلال تجربه کند و فصل گذشته دستکش طلا را به دست آورد، حالا می خواهد سال رویایی خود را با حضور در جام جهانی تکمیل کند و امیدوار است با این کار اعتماد سرمربی تیم را جلب کند. بله تیم ملی پرتغال را جذب کرد. علیرضا بیرانوند با توجه به تجربه حضور در جام جهانی 2018 شانس بیشتری برای حضور در خط دروازه تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر دارد اما حسین حسینی با عملکرد خود توانسته شانس حضور در لیست تیم ملی را افزایش دهد. دیشب.

دیدگاهتان را بنویسید