«بمب» انتقادی در پرسپولیس

بحرانی

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه هفته آینده در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان خواهد بود تا در ادامه رقابت های خود با استقلال تهران در بالای جدول، تمام تلاش خود را برای رسیدن به رده اول انجام دهد.

اما یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تمرینات تیمش را سه روز مانده به بازی تعطیل کند تا شایعات احتمال ضربه در بین سرخپوشان بیشتر شود.

یک جلسه اضطراری برای تخلیه خشم

رضا درویش پس از تصدی سمت مدیرعاملی این باشگاه از یحیی گل محمدی خواست تا جلسه ای ویژه برای آخرین وضعیت این تیم برگزار کند. دیداری شبانه به دور از چشم رسانه ها که بیشتر آن به مشکلات مالی بازیکنان مربوط می شد. مدیرعامل پرسپولیس به گل محمدی اطمینان داد تا امروز مشکل مالی بازیکنان را حل خواهد کرد تا تعطیلات نیم فصل را با خیال راحت پشت سر بگذارند. درخواستی که گل محمدی به بازیکنان این تیم داد و از آنها خواست تمرینات خود را با آرامش دنبال کنند.

15 دقیقه ورزش سبک برای جلوگیری از سکته

پرسپولیسی ها قبل و بعد از بازی با پدیده مشهد تصمیم گرفتند به تمرین بروند اما صحبت های یحیی گل محمدی و افشین پیروانی باعث شد به تمرین رای بدهند. بازیکنان این تیم پس از دیدار با فجر سپاسی شیراز نیز همین قصد را داشتند اما حساسیت بازی با ذوب آهن اصفهان در جام حذفی باعث شد یحیی برای پرهیز از ایجاد حواشی از آنها درخواست تمرین سبک کند. تمرینی کوتاه که با عکس های متعددی همراه بود تا ذهن هواداران را آرام کند.

«بمب» رختکن پرسپولیس تاکنون خنثی شده است/ خطر انفجار در کمین «درویش»!

مکالمات استرس زا

بیژن ذوالفقار نسب، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از آغاز به کار اعلام کرد که مطالبات بازیکنان باید پرداخت شود تا با آرامش به کار خود ادامه دهند. اظهارات ذوالفقار نسب با بی صداقتی مدیرعامل پرسپولیس همراه شد و به همین دلیل اعضای تیم از این مشکل گلایه کردند و خواستار رسیدگی سرمربی و سرپرست تیم شدند.

یحیی جلو رفت

پس از پیروزی 3 بر صفر این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان، سرمربی پایتخت منتظر وعده رضا درویش برای پرداخت قسمت دوم قرارداد این فصل بود اما سرمربی جدید پرسپولیس تا چهارشنبه شب نتوانست برای این کار هزینه کند.وضعیت پرسپولیس. انتقادی تر از همیشه است

گل محمدی طبق معمول تیمش تصمیم گرفت یک روز پس از ریکاوری تمرین سرخپوشان را متوقف کند تا آسیبی به چمن بد ورزشگاه شهید کاظمی وارد نشود. او به بازیکنانش قول داد که تا حصول نتیجه پیگیر همه مشکلات باشد در غیر این صورت با انواع اظهارات اعتراض آمیز آنها را همراهی خواهد کرد.

پیام مهم به رختکن

سرمربی و سرپرست تیم به بازیکنان گفتند تا اینجا ضربه نزنند تا مخالفان و منتقدان خود را بهانه نگیرند. پیروانی و گل محمدی گفتند مشکل را حل می کنند وگرنه زودتر از دیگران با رهبری جدید درگیر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید