مردم حمایت و مطالبات انتقادی از دولت آیت الله رئیسی را در دستور کار قرار دهند/ وضعیت ناپسند تورم و معیشت 8 ساله ملت را کشت.

زمان: 09:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800497

کاسم حبیب زاده گفت: مردم باید حمایت های انتقادی را در دستور کار قرار دهند و رسانه ها باید میان دولت و مردم میانجی گری کنند و مدیران را مجاب به مسئولیت پذیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون سیاسی مستضعفین بسیج مستضعفین در گفت وگو با خبرنگار تیتریک در خصوص شبهات مطرح شده در خصوص عملکرد دولت سیزدهم و عدم کنترل تورم گفت: دولت تنها به آیت الله رئیسی و جمعی از مدیران محدود نمی شود.

کاسم حبیب زاده با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی علناً استانداران کابینه و دولت را تعیین می کنند، افزود: آنچه امروز شاهد آن هستیم تورم، معیشت و… حاصل 8 سال عملکرد دولت قبل است.

وی با تاکید بر اینکه تغییر سریع دولت در دولت سیزدهم انتظار منطقی نیست، گفت: برای پاسخگویی به مطالبات، آنها را شروع کنیم.

حبیب زاده گفت: الزامات در حوزه عدالت و حکمرانی خوب و تامین مطالبات مردم را نباید از دستور کار ملت خارج کرد، گفت: در یک بازه زمانی معقول باید تک تک مدیران کشوری مطالبه گری کنند و صحبت را ترغیب کنند. به مردم و ارائه گزارش.

معاون سیاسی سازمان مستضعفان در خاتمه با اشاره به اینکه شکی نیست که همه کارمندان دولت به درستی عمل نمی کنند، خاطرنشان کرد: مردم حمایت انتقادی را در دستور کار قرار دهند و رسانه ها در کانون داغ مدیران و مردم و پاسخگوی آنها باشد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید