بنیاد مسکن یزد مسئول ارزیابی خسارات سیل به منازل/ تیم های ارزیاب وارد عمل شدند


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887237

نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: ارزیابی خسارت سیل واحدهای مسکونی بر عهده بنیاد مسکن است و کار ارزیابان از روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نادریان زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص سیل رخ داده در استان یزد و میزان خسارت وارده به بلوک های مسکونی اظهار داشت: میزان خسارت وارده به بلوک های مسکونی و سایر زیرساخت ها قابل توجه است و بنیاد مسکن در حال بررسی این خسارت است. .

وی گفت: با فروکش سیلاب و انجام عملیات آواربرداری، می توان میزان خسارت سیل به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت های استان در روستاها و شهرهای استان را ارزیابی کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن یزد ادامه داد: بیشترین خسارت سیل در تفت، میبد، یزد و روستاهای اطراف، بهاباد و مهریز بوده است.

نادریان زاده تصریح کرد: اکنون ماشین آلات بنیاد مسکن در استان تجهیزات و ماشین آلات خود را به مناطق سیل زده اعزام کرده و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

وی ادامه داد: همزمان تیم های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت سیل به شهرستان های استان اعزام شده اند و در حال حاضر در حال ارزیابی واحدهای خسارت دیده سیل هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در خصوص اعطای اعتبار به واحدهای سیل زده افزود: پس از تشکیل ستاد احیا و اعزام تیم های ارزیاب، ارزیابی خسارت به مدیریت بحران ارسال می شود. کشور است و پس از تصویب هیات وزیران اعتبار لازم به بانک ها اعطا می شود و ابلاغ و بازسازی بلوک ها آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید