بن کینگزلی در رمان «موارد خشونت آمیز» بازیگر شد.


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902181

بن کینگزلی در فیلم اقتباسی از رمان گرافیکی Violent Cases اثر نیل گیمن بازی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، بن کینگزلی در اقتباس سینمایی از رمان موارد خشونت آمیز نوشته نیل گیمن بازی می کند.

این رمان یک رمان گرافیکی به تصویرگری دیو مک کین، نویسندگی مایک کری، کارگردانی کالوم مک کارتی و تهیه کنندگی کامیل گوتین است. این گروه گروه تولید «دختری با تمام استعداد» بودند.

مایک کری قبلاً فیلمنامه لوسیفر و دیگر کتاب‌های گیمن را نوشته بود که در دنیای Sandman اتفاق می‌افتد.

Violent Cases سفری به ذهن نیل گیمن است که در آن او خاطرات تکه تکه شده دوران کودکی خود و برخورد با یک استئوپات که زمانی برای آل کاپون کار می کرد را بازگو می کند. این کتاب داستانی تاریک و پیچیده درباره ماجراجویی، حافظه و خشونت ماست و نشان می دهد که نمی توان از گذشته فرار کرد.

کینگزلی نقش متخصص استخوان را بازی می کند. وی با تاکید بر اینکه با این فیلم صدای کودک درونمان به گوش می رسد، گفت: این فیلم درباره گفتگوی ما با تاریکی هایی است که شخصیت های مردسالار در زندگی ما ایجاد می کنند و مهمتر از همه درباره رسیدن به حق.

مک کارتی نیز این کتاب کمیک را وحشی و توهم آمیز خواند و گفت که در عین حال بسیار قابل تامل و احساسی است و ساخت فیلمی بر اساس این کتاب بسیار هیجان انگیز است.

بن کینگزلی 78 ساله اخیراً در نقش هنرمند اسپانیایی سالوادور دالی دیده شد. او اخیراً تندیس طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ را به‌عنوان قدردانی از کار خلاقانه‌اش در طول عمر خود دریافت کرد.

در سال 1982 برای بازی در نقش گاندی در فیلمی به همین نام، اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید