بهترین مرکز لیزر موهای زائد چه ویژگی هایی دارد؟

ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795916

بسیاری از افراد به دنبال یک کلینیک لیزر موهای زائد مناسب هستند. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا با ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد آشنا شوید و به راحتی کلینیک عالی در شهر خود را انتخاب کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروزه یکی از سریع ترین و موثرترین روش های رفع موهای زائد، لیزر موهای زائد است که می تواند تمامی موهای زائد را از بین ببرد. لیزر درمانی هم برای آقایان و هم برای خانم ها موثر است و به نظر می رسد یک راه حل بسیار موثر و اثبات شده باشد. اما برای ساخت بهترین لیزر با بهترین دستگاه ها باید بهترین مرکز لیزر موهای زائد را پیدا کنید. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال یک کلینیک مناسب برای لیزر موهای زائد هستند. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا با ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد آشنا شوید و به راحتی کلینیک عالی در شهر خود را انتخاب کنید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

لیزر می تواند همه چیز را به رنگ تیره گرم کند و رنگدانه های آن را بسوزاند. این نوع لیزر می تواند با آسیب رساندن به رنگدانه های موجود در فولیکول به کل مو آسیب برساند و باعث ریزش آن شود. موهای ما دارای چرخه های رشد و استراحت هستند که این لیزر چرخه رشد را قطع می کند. این لیزرها حرارت کمی در فولیکول های پوست ایجاد می کنند که باعث می شود موها برداشته شوند و دیگر روی آن رشد نکنند.

اگر فولیکول های مو در حالت استراحت باشند، لیزر نمی تواند روی آنها تاثیر بگذارد. بنابراین برای از بین بردن موهای زائد نیاز به چندین جلسه لیزر درمانی داریم که باید فاصله بین این جلسات مشخص و برنامه ریزی شود. بعد از هر جلسه لیزر موهای زائد تعدادی از فولیکول های مو از بین می روند و به طور دوره ای از بین می روند. بنابراین، پس از آخرین جلسه، تمام موهای زائد از بین رفته است.

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

انواع مختلفی از دستگاه لیزر مو وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. اما به طور کلی مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • بدون نیاز به بی حسی موضعی
  • پول برگشت داده نمیشود،
  • بدون درد
  • بدون تحریک پوست،
  • حذف موهای زائد با سرعت بالا،
  • ریزش تمام موهای زائد بدن،
  • بدون خطرات و عوارض جانبی خاص،
  • از بین بردن موهای زائد در رنگ های مختلف و با انواع پوست،
  • مناسب برای موهای پرپشت یا نازک،
  • عدم خشکی پوست بعد از استفاده از لیزر

برای از بین بردن موهای زائد به خوبی باید از ژل خنک کننده نیز استفاده کنید تا گرمای ایجاد شده توسط لیزر را احساس نکنید.

image 1640686316 خبر خاکستری

بهترین مرکز لیزر موهای زائد چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفتیم، برای اینکه لیزر موهای زائد موثرتر باشد، این امر ضروری است بهترین مرکز لیزر انتخاب کنید. کلینیک های معتبر و مناسب ویژگی هایی دارند که با توجه به آنها می توانید این کلینیک ها را پیدا کنید. یکی از این ویژگی ها پزشکان متخصص و معتبر هستند. از دیگر ویژگی های این کلینیک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهارت و تجربه اپراتور دستگاه لیزر: مهارت های ناکافی برای تنظیم درجه لیزر می تواند به پوست آسیب برساند. لیزر باید با دقت و حوصله زیادی انجام شود تا فولیکول های مو به خوبی از بین بروند و بعدا دیگر برنگردند.
  • سرعت بالا : یکی از ویژگی های اصلی بهترین مراکز لیزر موهای زائد استفاده از دستگاه های خوب است. در این صورت سرعت لیزر بیشتر از بقیه خواهد بود. با دستگاه الکساندرایت می توان جلسه لیزر را تا 45 دقیقه تکمیل کرد.
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد: تعداد جلسات لیزر بستگی به تراکم و ضخامت مو دارد. تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد در جلسه اول مشخص می شود. اگر تعداد جلسات کمتر از حد لازم باشد، اثربخشی کافی نخواهد داشت. بنابراین حداقل به 6 جلسه لیزر نیاز دارید.
  • تکرار جلسات سالانه: نکته ای که در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد این است که حتی پس از چند جلسه لیزر درمانی در بهترین کلینیک، پس از چند ماه به یک تا دو جلسه لیزر نیاز دارید تا از شر موهای زائد کمی که باقی مانده خلاص شوید. در واقع حدود 90 درصد از موهای زائد پس از جلسات لیزر درمانی برداشته می شود و سپس جلسات سالانه برای از بین بردن تمامی موهای زائد لازم است. برخی از کلینیک ها ممکن است ادعا کنند که بعد از جلسات هرگز نیازی به تکرار لیزر نخواهید داشت که این درست نیست.
  • اعتبار مرکز لیزر موهای زائد: بهترین مرکز لیزر موهای زائد قطعا تمامی مجوزهای لازم را دارد و در زمینه زیبایی و لیزر تخصص دارد. چنین مرکزی از دستورالعمل های پزشکی لازم پیروی می کند و ایمنی انسان را در اولویت قرار می دهد. سابقه خوب، احترام به سلامت کلینیک، کادر حرفه ای و غیره. از جمله مواردی است که در یک کلینیک معتبر باید ببینید. ضمناً این کلینیک ها قیمت های غیرعادی اعلام نمی کنند و با قیمت های مناسب فعالیت می کنند.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد یکی از سوالاتی است که همه داوطلبان لیزر می پرسند. هزینه لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • ناحیه ای که باید لیزر شود
  • تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای از بین بردن کامل موهای زائد
  • سطح مورد نظر برای لیزر
  • وضعیت بیمار (اگر فردی به بیماری های خاصی مانند اختلالات هورمونی یا تنبلی تخمدان مبتلا باشد، فولیکول ها تحت تأثیر قرار می گیرند و برداشتن آنها دشوارتر است)
  • مهارت های جراحی و پزشکی
  • مرکز لیزر موهای زائد
  • دستگاهی که برای لیزر استفاده می شود (هرچه دستگاه پیشرفته تر باشد، اثرات بادوام تر و سریعتر است. بنابراین هزینه استفاده از آن بیشتر خواهد بود. اما با توجه به اصول این روش ها، هزینه کل لیزر به میزان قابل توجهی است. کاهش یافته و فقط قیمت هر جلسه بالاتر است.

نکاتی برای اثربخشی لیزر موهای زائد

توجه به سه نکته لیزر موهای زائد را برای شما موثر می کند. این نکات عبارتند از:

  • یک اپراتور مجرب و واجد شرایط را برای استفاده از لیزر انتخاب کنید
  • به ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد توجه کنید
  • دستگاهی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد

تنها با رعایت این نکات می توانید یک لیزر درمانی خوب را تجربه کنید و سال ها از شر اصلاح یا سایر روش های رفع موهای زائد خلاص شوید.

لیزر موهای زائد در منازل و آرایشگاه ها و با دستگاه های مختلف قابل انجام است. اما استفاده از این روش ها غیراصولی بوده و مراجعه به مراکز غیر تخصصی از نظر بهداشتی بسیار خطرناک است. این مراکز معمولاً استانداردها و پروتکل های لازم را ندارند و حداقل مجوزهای لازم را ندارند. همچنین چنین مراکزی نظارتی ندارند و حتی قابل اعتماد نیستند.

در مواردی مشخص شده است که لیزر موهای زائد در مراکز غیر معتبر باعث انتقال بیماری های عفونی مانند زگیل تناسلی می شود. علاوه بر این، برخی از افرادی که به این مراکز مراجعه کرده اند، با عوارض غیرعادی مواجه شده اند که هزینه های اقتصادی بیشتری را متحمل می شوند. بنابراین معقول ترین کار مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر لیزر درمانی است. این مراکز دارای مجوزهای لازم بوده و از نظرات پزشکان متخصص در این زمینه استفاده می کنند. در این صورت می توانید از بهترین خدمات بهره ببرید و به کلینیک مورد نظر اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید