جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد چیست؟


ساعت: 00:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915432

سال هاست که مردم به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد هستند تا از شر آن خلاص شوند و پوستی صاف و تمیز داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سال هاست که مردم به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد هستند تا از شر آن خلاص شوند و پوستی صاف و تمیز داشته باشند. علاوه بر ظاهر ناخواسته، موهای زائد می تواند برای سلامت قسمت های خاصی از بدن نیز مشکل ساز باشد. به همین دلیل تلاش ها برای یافتن مسیر امن ادامه یافت. در این بین راه هایی برای از بین بردن موقت موهای زائد ابداع شد که پیشنهادهای خوبی برای رفع موهای زائد بود. اما تا زمانی که ریشه در پوست وجود داشت، رشد موهای ناخواسته ادامه داشت. سرانجام با اختراع دستگاه لیزر موهای زائد، راه حل تخریب ریشه و رفع دائمی موهای زائد امکان پذیر شد. در ادامه این مقاله با تاریخچه لیزر و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد بیشتر آشنا می شویم.

مروری بر عملکرد دستگاه لیزر

قبل از بررسی تاریخچه ساخت دستگاه های لیزر، بهتر است عملکرد این دستگاه ها را مرور کرده و با نحوه کار آنها آشنا شوید. همانطور که می دانید دستگاه لیزر موهای زائد راه حلی دائمی برای توقف رشد موهای زائد است و به همین دلیل توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. چنین ویژگی قابل توجهی علاوه بر بی ضرر بودن، می تواند نظر هر زیبایی را به خود جلب کند و راه حلی عالی برای از بین بردن موهای زائد به حساب آید. حال بیایید عملکرد لیزر را بررسی کنیم.

لیزر در واقع نوری با طول مشخص است که با انرژی بسیار بالایی به سطح پوست ساطع می شود. حال این انرژی باید توسط عامل خاصی جذب شود. ملانین رنگدانه ای است که در ریشه مو وجود دارد و عامل تیره شدن پوست و مو در بدن است. نقش ملانین در از بین بردن موهای زائد چیست؟ این رنگدانه می تواند انرژی زیادی جذب کند و از آنجایی که غلظت آن در ریشه مو بیشتر است، انرژی زیادی جذب ریشه می شود. در نهایت این مقدار انرژی باعث از بین رفتن ریشه و عدم رویش مجدد مو می شود. هر چه غلظت ملانین در فولیکول مو بیشتر باشد، از بین بردن موهای زائد آسان تر است. به عنوان مثال، در افرادی که پوست سفید و موهای تیره دارند، میزان ملانین در پوست بسیار کم و میزان ملانین در مو زیاد است. به همین دلیل است که این افراد بهترین نتیجه را از لیزر می گیرند.

تاریخچه دستگاه های لیزر موهای زائد

شاید جالب باشد بدانید که اولین دستگاه لیزر موهای زائد در سال 1960 توسط یک فیزیکدان و مهندس برق در آمریکا اختراع شد. طبیعتاً از آنجایی که این اولین ابزار تولیدی در زمینه لیزر موهای زائد است، اطلاعات دقیقی در مورد اثربخشی آن از مخترع دستگاه به دست نیامد و ایمنی آن نیز مشکوک بود. به همین دلیل به نظر می رسد چند سالی است که استفاده از این دستگاه رواج پیدا نکرده است. گزارش های مربوط به استفاده از اولین دستگاه لیزر نشان داد که اثربخشی آن چندان قابل قبول نبوده و ریزش موی دائمی اتفاق نمی افتد و تنها می تواند رشد مو را تا حد زیادی کاهش دهد. از طرفی بسیار کند بود و زمان زیادی برای استفاده نیاز داشت. همچنین میزان آسیب پوستی و سوختگی ناشی از لیزر بیش از حد انتظار به نظر می رسید.

اولین دستگاه لیزر موهای زائد تولید انبوه در سال 1998 وارد بازار شد این دستگاه نیز به درستی کار نمی کرد و نمی توانست موهای زائد را به طور کامل از بین ببرد. بعد از مدتی لیزر الکساندرایت وارد بازار شد و به نظر می رسد این بار نتیجه مطلوب تری حاصل شد و موها بسیار کمتر رشد می کنند. نکته جالب در مورد لیزرهای قدیمی این بود که آنها فقط برای یک نوع پوست طراحی شده بودند. به عبارت دیگر، بیشتر آنها فقط روی پوست سفید قابل استفاده بودند و هر چه پوست تیره تر باشد، لیزر بیشتر می سوزد. امروزه دستگاه هایی اختراع شده اند که برای هر نوع پوستی مناسب هستند و هر کدام می توانند موهای زائد را به طور کامل از بین ببرند. در بین این همه دستگاه لیزر، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

در این بخش به معرفی اجمالی برخی از جدیدترین دستگاه های لیزر و در نهایت منبع تهیه آنها می پردازیم:

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس یکی از دستگاه های لیزر تولید شده در سال 2021 است که می تواند موهای زائد را در مدت زمان کوتاه و بدون درد به طور کامل از بین ببرد. این لیزر دارای سه نوع طول موج است و به همین دلیل برای انواع پوست قابل استفاده است.

دستگاه HIFU Ultra اوج پیشرفت تکنولوژی در زمینه پزشکی است. این دستگاه قادر است جوانسازی پوست را به صورت کاملا موثر و بدون هیچ جراحی انجام دهد

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط اشنایدر الکتریک می باشد که علاوه بر پشتیبانی از هر نوع پوستی با سیستم خنک کننده عالی می تواند از هرگونه سوختگی پوست جلوگیری کند.

دستگاه لیزر آلما هارمونی یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزری است که می تواند در هفت جلسه پوستی بدون مو به شما بدهد.

تولید انواع دستگاه لیزر مو

ممکن است شما نیز مانند بسیاری از افراد به راه اندازی کسب و کار سلامت و زیبایی خود فکر کرده باشید و بخواهید این کسب و کار را با کلینیک لیزر راه اندازی کنید. با توجه به میزان تقاضا در این زمینه که روز به روز در حال افزایش است، تهیه دستگاه لیزر و راه اندازی کلینیک کار خوبی به نظر می رسد. بنابراین، استفاده از دستگاه های باکیفیت که می توانند رونق کسب و کار شما را تضمین کنند بسیار مهم است. استفاده از ابزار و تجهیزات باکیفیت نام تجاری، رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. حال اگر قصد تهیه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را دارید، شرکت «لیزر تاجیز گستر» را به شما پیشنهاد می کنیم. لیزر تاجیز گستر از سال 1392 اقدام به واردات و تعمیر انواع دستگاه های لیزر کرده و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را از معتبرترین برندها وارد می کند. اشنایدر الکتریک و آلمالایزر از جمله برندهای معتبری هستند که لیزر گستر را تجهیز می کنند. با آنها همکاری کند. برای آشنایی با محصولات این شرکت اعم از دستگاه لیزر، دستگاه هایفو و … و مشاوره با کارشناسان می توانید به سایت لیزر تجهیز گستر مراجعه نمایید.

آخرین کلمه

در این مقاله به بررسی تاریخچه لیزر موهای زائد پرداختیم و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را به شما معرفی کردیم. همچنین لیزر شکرت تهذیه گستر به عنوان بهترین مرجع تهیه دستگاه های لیزر موهای زائد و ابزار زیبایی مانند دستگاه هایفو به شما ارائه شد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید