رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم


ساعت: 23:30
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880353

استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد است. حذف دائمی موهای زائد با این دستگاه کاملا بی خطر و غیر قابل برگشت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد است. حذف دائمی موهای زائد با این دستگاه کاملا بی خطر و غیر قابل برگشت است. این دستگاه توسط شرکت آلما لیزر طراحی و تولید شده است. تراشیدن موهای ناخواسته هر بار می تواند زمان و انرژی زیادی را ببرد. دستگاه لیزر پلاتینیوم با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز موهای زائد بدن را از بین می برد.

برای راه اندازی این دستگاه افراد باید دوره های آموزشی لیزر را گذرانده و مجوزهای لازم را کسب کرده باشند. این دستگاه دارای ویژگی هایی است که باعث می شود از آن به طور گسترده استفاده شود. در ادامه مقاله می خواهیم شما را با دستگاه لیزر پلاتینیوم، مشخصات آن و … آشنا کنیم.


مشخصات دستگاه لیزر پلاتینیوم


image 1656585952 خبر خاکستری

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است. این دستگاه برای تابش لیزر انواع طیف رنگ پوست استفاده می شود. به محض اینکه لیزر دستگاه پلاتین وارد پوست می شود به انرژی گرمایی تبدیل شده و به سمت فولیکول های مو هدایت می شود. گرمای تولید شده برای آسیب رساندن به سلول های پوست کافی نیست. گرما به تدریج باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شود و باعث می شود فولیکول ها نتوانند رشد کنند. در زیر برخی از ویژگی های اصلی دستگاه لیزر پلاتینیوم را توضیح خواهیم داد.


سیستم خنک کننده یخ

دستگاه لیزر پلاتینیوم مجهز به سیستم خنک کننده قدرتمند می باشد. این سیستم به بیماران این امکان را می دهد که دوره درمان بدون درد را تجربه کنند. زیرا در حالی که گرما وارد پوست می شود و آن را گرم می کند، این سیستم همزمان آن را خنک می کند. به علاوه این سیستم از ایجاد سوزن، التهاب، سوختگی و ناراحتی بعد از لیزر جلوگیری می کند.


وجود اپلیکاتور در حرکت

این ویژگی باعث می شود که اپلیکاتور به آرامی روی سطح پوست حرکت کند. به این ترتیب هیچ یک از فولیکول های مو در اثر لیزر باقی نمی ماند و تمام سطح پوست به طور یکنواخت لیزر می شود. این اپلیکاتور مانند یک ماساژور روی پوست عمل می کند و احساس آرامش را در بیمار ایجاد می کند.


استفاده از سه طول موج مختلف به طور همزمان و جداگانه برای لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر پلاتین هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های خیلی تیره ایده آل است. زیرا این دستگاه از سه طول موج مختلف برای لیزر موهای زائد استفاده می کند. طول موج الکس 755 نانومتر است. این طول موج برای پوست های روشن بسیار مناسب است. از این طول موج برای لیزر موهای زائد صورت نیز استفاده می شود. طول موج دیود که 810 نانومتر است برای پوست های تیره تر استفاده می شود. این طول موج برای نواحی لیزر مانند پاها، بازوها و پشت استفاده می شود. طول موج آندیاگ 1064 نانومتر است که توانایی نفوذ به عمیق ترین لایه های پوست و تخریب فولیکول ها را دارد. این طول موج برای پوست های خیلی تیره استفاده می شود. دستگاه لیزر پلاتین می تواند هر سه طول موج را در یک هندپیس به پوست بیمار منتقل کند.


کاربردهای مختلف دستگاه لیزر پلاتین


image 1656585964 خبر خاکستری

استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم فقط برای از بین بردن موهای زائد نیست. بلکه می توان از این دستگاه برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده کرد. این دستگاه با تحریک سلول های پوست باعث افزایش کلاژن سازی در سلول ها و جوان سازی پوست افراد و شادابی آن می شود. همچنین بسیاری از لک های پوستی مانند کک و مک و خال را می توان به راحتی با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم درمان کرد.

افرادی که از ضایعات پوستی عروقی رنج می برند می توانند برای درمان بهتر از این دستگاه استفاده کنند. برخی از این ضایعات عروقی می توانند لکه های پورت شراب، تلانژکتازی صورت، همانژیوم مویرگی و تلانژکتازی ورید پا باشند.


نکات مهم در مورد قبل و بعد از لیزر درمانی با دستگاه لیزر پلاتین

افراد برای استفاده از تمامی تجهیزات پزشکی باید نکات مهمی را رعایت کنند تا بهترین نتیجه را از دوره درمان بگیرند. دستگاه لیزر پلاتینیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. نکات مهمی وجود دارد که با رعایت این نکات، بیماران می توانند تاثیر لیزر را بر روی فولیکول های مو افزایش دهند و بهترین نتیجه را بگیرند. در اینجا به برخی از آن نکات اشاره می کنیم:

  • شما باید سوابق کلیه شرایط پوستی و غیر پوستی خود را در پرونده خود وارد کرده و وضعیت خود را به اپراتورها اطلاع دهید. این بیماری ها شامل صرع، لوپوس، اسکار کلوئید و ویتیلیگو است.
  • ۶ ماه قبل از لیزر از قرص راکوتان استفاده نکنید.
  • قبل و بعد از لیزر از آفتاب گرفتن، سولاریوم و برنزه کردن خودداری کنید.
  • 24 ساعت قبل از لیزر موهای زائد را از بین ببرید.
  • یک هفته قبل از لیزر آنتی بیوتیک مصرف نکنید.
  • در طول لیزر درمانی نباید مواد شیمیایی روی پوست باشد. این مواد شیمیایی شامل لوسیون ها، کرم ها و پمادها هستند.
  • از اپیلاسیون برای کوتاه کردن موهای خود اجتناب کنید.
  • پس از اصلاح، از کمپرس خنک کننده برای تسکین پوست خود استفاده کنید.
  • استفاده از کرم های ترمیم کننده به کاهش التهاب پوست لیزر شده کمک می کند.
  • اگر بعد از لیزر موهای زائد احساس درد کردید، هرگز از مسکن استفاده نکنید.


دوره درمان با دستگاه لیزر پلاتین

فرآیند درمان با دستگاه لیزر پلاتینیوم در هر جلسه به سرعت انجام می شود. زیرا اپلیکاتور این دستگاه به نرمی روی پوست بدن حرکت می کند و نیازی به توقف برای هر بار شلیک روی پوست بدن ندارد. این دستگاه برای آقایان و بانوان سفارشی شده است. در نتیجه از این دستگاه برای لیزر موهای زائد مردانه و زنانه استفاده می شود.

برای استعلام و خرید قیمت دستگاه لیزر دایود تیتانیوم و پلاتین به سایت titaniumlaser.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید