بی خیال نوروز و رمضان / بازار مرغ تهران، فارس و خوزستان خریدار ذبح زائد در اصفهان


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813420

معاون بهبود امور دام و طیور جهاد کشاورزی اصفهان:

معاون دامپروری و بهبود تولیدات طیور جهاد کشاورزی اصفهان گفت: بر این اساس وضعیت جوجه ریزی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و اکنون به دلیل این مشکل تعداد زیادی جوجه داریم، بنابراین هیچ نگرانی از بابت گود وجود ندارد. شب و رمضان برای شهروندان. «ما نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین ایراندوست در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: در حال حاضر وضعیت مرغداری در استان به گونه ای است که به سایر شهرستان ها مرغ صادر می کنیم و با حمایت های خوبی که در زمینه مرغ و گوشت انجام شده، وضعیت جوجه ریزی در سال جاری با سال گذشته وضعیت مطلوب و قابل قبولی است.

معاون دامپروری و بهبود تولیدات طیور جهاد کشاورزی اصفهان گفت: بر این اساس وضعیت جوجه ریزی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و هم اکنون با توجه به این مشکل تعداد زیادی جوجه داریم که هیچ نگرانی از بابت جوجه نداریم. تدارک شب عید و رمضان «شهروند نداریم.

ایراندوست گفت: در دو هفته گذشته به دلیل اینکه مازاد مرغ داشتیم، انجمن گوشت و طیور با کشتارگاه های تهران و اراک قرارداد بسته و روزانه حجم قابل توجهی از جوجه های ما در سامانه به کشتارگاه ها و شهرستان هایی که ارسال می کنیم. .

وی با بیان اینکه برای ارسال مرغ مازاد خود به این استان ها با خوزستان و فارس وارد مذاکره می شویم، افزود: گوشت مازاد را نیز برای ذخیره سازی به دام می فرستیم.

حسین ایراندوست در خصوص تامین سهم طیور اذعان داشت: ذرت و کنجاله سویا در بهمن و اسفند ماه توسط شرکت پشتیبانی امور دام در استان توزیع شد و این خبر در کانال مربوط به پرورش دهندگان اعلام شد و کشاورزان می توانند از سهم کامل خود استفاده کنند. یک شرکت پشتیبانی دام

این مقام مسئول در خصوص تحویل اقلام مورد نیاز مردم در شب نوروز تصریح کرد: در حال حاضر هیچ نگرانی بابت هیچ یک از اقلام مورد نیاز مردم از جمله روغن، شکر، برنج، میوه، گوشت سفید، گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و اقلام وجود ندارد. ارتباط با سازمان جهاد کشاورزی وجود ندارد.

ایراندوست خاطرنشان کرد: برای این اقلام برنامه ریزی انجام شده و ذخیره سازی کافی در انبارها و سردخانه ها انجام شده است بنابراین امسال جای نگرانی نیست. عملیات گسترده تر و دقیق تر را در همه زمینه ها مشاهده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید