حوزه های زائد دستگاه های اجرایی قزوین مشخص شد

ساعت: 19:41
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786185

محمد شفیعی گفت: پیرو سیاست دولت سیزدهم مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال و بر اساس اقدامات انجام شده، سهمیه ای برای شهر قزوین در نظر گرفته شده است و استانداران ماموریت دارند مناطق زائد دستگاه های اجرایی را شناسایی کنند. در تمام شهرها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با اشاره به شناسایی و فروش اموال دولتی در قزوین گفت: پیرو سیاست دولت سیزدهم مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی در طول سال و بر اساس اقدامات انجام شده، سهمیه ای برای شهر قزوین در نظر گرفته شده است. تامین زمین مازاد در همه شهرها «دستگاه های اجرایی را شناسایی کنید.

وی افزود: تمام نقاط شهر قزوین با آگاهی و بدون اطلاع دستگاه اجرایی مورد بازرسی قرار می گیرد تا بتوانیم با انجام این کارها گام های موثری در دولت سیزدهم برداریم.

استاندار شهرستان قزوین با تاکید بر ساماندهی راه های روستایی بیان کرد: برای ساماندهی راه های روستایی بی سابقه ترین اعتبارات به کمیته برنامه ریزی شهرستان قزوین اختصاص یافت.

شفیعی گفت: با توجه به اینکه شناسایی راه بر اساس نیاز دهیاران، شوراها و بخشداری ها انجام شد، فهرست کارشناسی روستاها از جمله منطقه طارم که با هزار و 552 کیلومتر یکی از طولانی ترین راه های روستایی قزوین است تهیه شد. در این راستا: «تعدادی از پروژه ها در اولویت هستند و در اداره راه منعکس می شوند.

این کارمند در پایان گفت: اعتبارات لازم برای پروژه های جاری پیش بینی شده است تا با انجام فرآیندها در شرایط جوی مناسب، طبق برنامه زمان بندی اداره راه، طرح های پیش بینی شده اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید