بهره برداری از 155 پروژه مخابراتی در استان سمنان


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805374

مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح پروژه های مخابراتی استان به مناسبت دهه فجر 1400 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید دارایی مدیر مخابرات منطقه سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از افتتاح پروژه های مخابراتی در استان به مناسبت دهه مبارک فجر 1400 خبر داد و گفت:

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه ها افزود: میزان سرمایه گذاری این پروژه ها بیش از 166 میلیارد و 318 میلیون ریال است.

دارایی تصریح کرد: نصب و راه اندازی سوئیچ و توسعه تلفن ثابت، اجرای کابل های نوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بی سیم، بهبود پوشش تلفن همراه روستاها و جاده های بدون پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه اندازی و … راه اندازی فناوری 3G و 4G، ایجاد مراکز تماس جدید و نوسازی و بهبود سیستم های برق از اولین پروژه های مخابراتی منطقه سمنان در دهه فجر امسال است.

مدیر مخابرات منطقه ای سمنان افزود: 9 پروژه تلفن ثابت، 29 پروژه توسعه شبکه شامل پروژه فیبر نوری و FTTH، 23 پروژه دیتا و بی سیم، 88 پروژه ارتباطات سیار و 6 پروژه در حوزه تامین انرژی و برق در استان سمنان است.

وی رضایت مشترکین از طریق ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر برای آنها، توسعه و بهینه سازی شبکه های ثابت، سیار و انتقال، ارائه و ترویج فناوری های نوین و پیروی از سرعت فناوری و صرفه جویی در مصرف انرژی را از اهداف پروژه های مخابراتی برشمرد. . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید