نظارت بر 56 بازرس در مراکز تدارکات و خدمات استان سمنان / بهره برداری از 4 مرکز واکسیناسیون استان


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816306

کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با اشاره به فعالیت 56 بازرس در ایام نوروز در استان گفت: بازرسان در قالب 6 اکیپ شهرستانی و یک تیم استانی در مقاطع مختلف جهت نظارت بر سلامت در ملزومات و ملزومات. مراکز خدماتی استان سمنان مشاهده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ببه گزارش مرآت، کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی درمانی سمنان صبح امروز در نشست خبری و خبرنگاران با اشاره به فعالیت 56 بازرس در ایام نوروز در استان، گفت: بازرسان در قالب 6 تیم شهرستانی. و یکی از تیم های استانی در مقاطع مختلف در مراکز عرضه و خدمات استان سمنان بر سلامت نظارت می کند.

به گفته این مسئول، بازرسی و برخورد با متخلفان نوروزی 1401 توسط سایر دستگاه های نظارتی پیگیری می شود.

قدس با اشاره به فعالیت مراکز واکسیناسیون در استان سمنان گفت: 4 مرکز واکسیناسیون در تعطیلات نوروزی در استان سمنان فعال و آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

وی افزود: مرکز دندانپزشکی در نوروز 1401 در ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم فعال خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه 30 پایگاه اورژانس در نقاط مختلف تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان است، گفت: پایگاه هوایی در ایام نوروز برای ارائه خدمات فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه کمپ سلامت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در ورودی سرخه فعال می شود، گفت: در این کمپ مشکلات جسمی بیماران در صورت بروز مشکل به مراکز درمانی اطلاع داده می شود.

کدس گفت: آزمایشگاه های کنترل کیفی و بهداشتی آرایشی و بهداشتی نیز در نوروز فعال هستند تا در صورت نیاز به ارائه خدمات بپردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به پایش روزانه بیماران و معاینات برای شیوع بیماری هایی مانند دیفتری، هاری و سل در نوروز گفت: آزمایشات عادی و آزمایشات لازم برای نوزادان و پروازهای خارجی انجام می شود. اجرا در نوروز سال 1401. و خدمات متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید