بهره برداری از 4 ناحیه صنعتی جدید در هرمزگان


ساعت: 08:44
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891347

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان خبر داد؛

امیری زاد گفت: قرار است تا پایان سال 45 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگردند. از ابتدای سال تاکنون 10 دستگاه به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سید امیر امیری زاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت 15 طرح صنعتی و پروژه های زیربنایی با اعتباری بالغ بر 655 میلیارد ریال در سال جاری راه اندازی می شود. بهره برداری در سطح شهرها و نواحی صنعتی.

وی در ادامه توضیح داد: هر هفته 7 پروژه صنعتی با اعتبار 283 میلیارد ریال و 8 طرح زیربنایی با اعتبار 372 میلیارد ریال توسط دولت به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 4 ناحیه صنعتی جدید در سال جاری

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان با بیان اینکه ساخت 4 شهرک صنعتی جدید در سال جاری به اتمام می رسد، گفت: شهرک صنعتی بشاگرد، شهرک صنعتی گروک، شهرک صنعتی بندرلنگه و شهرک صنعتی جناح تا پایان سال جاری به اتمام می رسد. سال همراه با سایر نواحی و شهرستان های صنعتی استان می پیوندند.

وی با اشاره به پیگیری های شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان و همکاری نهادهای ذیربط مانند صمت هرمزگان برای بازگرداندن واحدهای متوقف شده به چرخه تولید، گفت: در سال گذشته با پیگیری های انجام شده، 40 واحد راکد شد. واحدها به چرخه تولید بازگشت و اشتغال 532 نفر را احیا کرد.

احیای 45 بلوک راکد تا پایان سال

امیری زاد افزود: قرار است تا پایان سال 45 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگردند و از ابتدای سال تاکنون 10 واحد به چرخه تولید بازگشته اند.

وی با بیان اینکه از زمان تاسیس این شرکت تاکنون یک هزار و 239 قرارداد صنعتی با سرمایه گذاران منعقد شده است، تصریح کرد: 542 سایت با اشتغال 7 هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان ادامه داد: واحدهای تولیدی باقیمانده در حال ساخت است و بهره برداری از آنها برای 21 هزار نفر شغل ایجاد می کند.

وی با اشاره به نرم افزار و برنامه های پشتیبانی واحدهای تولیدی مستقر در شهرها و نواحی صنعتی هرمزگان گفت: در دو سال گذشته 174 دوره آموزشی برگزار شده و امسال نیز برگزاری 75 دوره آموزشی در دستور کار قرار دارد. دستور جلسه. از ابتدای سال تاکنون 25 دوره آموزشی برگزار شده است.

امیری زاد بیان کرد: پیش بینی می شود امسال یک هزار و 800 نفر در دوره آموزشی تحت حمایت شرکت شهرخای صنعتی شرکت کنند.

وی در پایان گفت: توسعه خوشه حصیربافی و احداث نمایشگاه دائمی محصولات صنایع کوچک استان از دیگر اقدامات شرکت شهرک صنعتی در استان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید