بهره برداری از 6 پروژه تامین آب شرب در شهرستان قزوین

وی افزود: همه مسئولان در این امید نقش دارند، اقدامات خوبی در استان قزوین در زمینه سازندگی انجام شده است، هماهنگی، وفاق و همدلی خوبی در این زمینه وجود دارد که نویدبخش اتفاقات بزرگی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: مشکل بزرگ کم نیست. با تلاش مجموعه مدیران این گره مشکلی که چند سالی است باعث نارضایتی شده بود برطرف شد. ظرفیت بالایی برای فضای سرویس ارائه شده است.

وی بیان کرد: طبق پیش بینی ها اواخر پاییز در راه است تا هوا تا آبان تابستان متوسط ​​باشد و همچنین در تابستان گرمی هستیم که نیاز به آبرسانی و تامین آب را دوچندان می کند.

کاظمی تاکید کرد: در پروژه های آبرسانی حجم پروژه های روستایی دو برابر پروژه های شهری است، این نشان دهنده توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه روستاها و رفع مشکلات نیازمندان است.

وی با اشاره به اینکه تامین آب شرب یکی از مطالبات اصلی مردم به ویژه روستاییان است، در این دولت تلاش می شود تا زیرساخت های تامین آب شرب را تقویت کنیم تا بتوانیم آب شرب سالم روستاها را تامین کنیم.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با 21 پروژه تامین آب شرب استان، 6 پروژه شهر قزوین شامل احداث 2 کیلومتر خط انتقال و بهسازی چشمه غربی گرمک الموت، احداث 500 مکعب. متر مخزن طارم پایین کوگیر، خط انتقال 700 متری امامزاده اباذر، استقرار خط انتقال 700 متری روزجرد و سامانه تله متری، حفاری و تجهیز یک حلقه چاه در شهرک اقبالیه و یک حلقه چاه در نسیم شمالی به بهره برداری رسید.

چاه شماره یک نسیم راه اندازی شده می تواند 23 هزار نفر را تحت پوشش آب شرب قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید