19 طرح توسعه آب شرب در استان قزوین به بهره برداری می رسد

ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804534

داراب بیرنوندی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 19 طرح توسعه آب شرب در مناطق شهری و روستایی استان راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داراب بیرونوندی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با اشاره به 19 طرح توسعه آب شرب در مناطق شهری و روستایی گفت: برای اجرای چهار طرح در مناطق شهری استان 249 میلیارد ریال و برای 15 روستایی 114 میلیارد و 360 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است. 568 خانوار شهری و روستایی استان از تسهیلات نوساز آب شرب بهره مند می شوند.

وی افزود: کل عملیات انجام شده در این پروژه ها در مناطق شهری بیش از دو کیلومتر خط انتقال، 20 کیلومتر شبکه توزیع و حفاری و تجهیز سه حلقه چاه عمیق است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه گفت: فعالیت های اجرایی در حوزه روستایی برای پروژه های مذکور شامل دو مخزن به حجم 200 متر مکعب، بهسازی دو چشمه، حفاری و تجهیز چهار حلقه چاه عمیق و بالغ بر 19 کیلومتر است. . شبکه و خط انتقال

این مسئول در پایان ضمن تشکر از نگاه ویژه کارکنان به وضعیت آب شرب استان، به لزوم مدیریت مصرف آب شرب برای جلوگیری از کم آبی اشاره کرد و خواستار مشارکت مردمی در این امر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید