بهسازی بزرگراه شهید لشگری گرمدره 80 میلیارد تومان هزینه داشت


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917389

نجفی گفت: روشنایی جاده ویژه کرج با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان و مشارکت برق البرز در حال پیگیری است و تا پایان ماه جاری به اتمام می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود نجفی شهردار گرمدره در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: مجموعه دو هکتاری پارک، فضای سبز و ورزش تا پایان سال برای بازدید عموم افتتاح می شود.

نجفی افزود: با هماهنگی معاونت کار، راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان، تیم نظارتی در گرمدره حضور دارند و ساخت و سازها رصد می شود.

وی بیان کرد: بر اساس طرح تفصیلی مصوب سال 1398 بزرگراه شهید لشگری در محدوده گرمدره از محدوده شهری خارج شده و شهرداری اجازه ندارد در این محور هزینه کند.

شهردار گرمدره برای چاله های پل خلج آباد تا پاسگاه سنگی منطقه گرمدره ادامه داد: رنگ آمیزی آسفالت آغاز شده و رنگ آمیزی نقاط حادثه خیز آغاز شده است.

نجفی بیان کرد: روشنایی جاده کرج با اعتبار 3 میلیارد تومان و مشارکت برق البرز در حال پیگیری است و تا پایان ماه جاری به اتمام می رسد.

وی گفت: امیدواریم در کمیته ماده 5 جاده مذکور در قالب تحویل تحول به شهرداری گرمدره واگذار شود، مشکل اصلی ما هزینه ساخت بزرگراه شهید لشگری است.

نجفی تاکید کرد: 80 میلیارد تومان هزینه بهسازی و پوشش محور مذکور است و هفته گذشته با معاون رئیس جمهور سازمان راهداری کشور جلسه ای برگزار کردیم و قول مساعدی گرفتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید