تصادفات فوتی در نقطه دسترسی 20 روستای ساوج گزارش می شود/ بهسازی بزرگراه قاسم آباد 10 میلیارد تومان است.


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889417

جاده قاسم آباد راه دسترسی به 20 روستای جنوب ساوج بلاغ و تانکمان در شهرستان نظرآباد است و باید برای رفاه مردم به وضعیت آن رسیدگی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها جاده اصلی قاسم آباد ساوجبالاغ با مشکلات همیشگی ترافیکی مردم دست و پنجه نرم می کند.

یکی از لیدرهای این محور در گفتگو با خبرنگار تیتریک می گوید؛ تصادفات در محور قاسم آباد افزایش یافت و ناهمواری های ابتدای پل نیز بر این تعداد افزود.

جاده قاسم آباد راه دسترسی به 20 روستای جنوب ساوج بلاغ و تانکمان در شهرستان نظرآباد است و باید برای رفاه مردم به وضعیت آن رسیدگی شود.

محمدی دهیار اهل روستای قاسم آباد بزرگ در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: جاده باید تعریض شود تا تلفات تصادفات در این محور به حداقل برسد.

f771c379 415b 4a48 b6cb 66bd2a530864 خبر خاکستری

همچنین کاظم بخشدار ساواجبلاغ مرکزی به خبرنگار تیتریک گفت: در حال حاضر علائم راهنمایی و رانندگی برای کاهش تصادفات نصب شده است.

وی ادامه داد: نصب سرعتگیر نیز در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با اقدامات عاجل محور قاسم آباد را ایمن و تردد را تسهیل کنیم.

جاده قاسم آباد دو کیلومتر است و طبق اعلام مدیر روستا برآورد اولیه برای بهسازی این جاده حدود 10 میلیارد تومان است و نامه ای نوشته اند.

البته تاکنون نامه ها نتیجه ای نداشته است و روستای قاسم آباد بزور از توابع سویبالاغ بالغ بر 12 هزار نفر جمعیت دارد و روستایی پرجمعیت است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید