به دلیل مسائل مربوط به اقامت و ویزای کار نمی توانم در ترکیه باشم/ دلم با تیم ملی هندبال بانوان است


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888393

ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: به دلیل مشکل ویزای اقامت و کار نمی توانم در ترکیه باشم و از اینکه در کنار تیم ملی نیستم بسیار متاسفم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، راضیه جانباز درباره غیبت خود در تیم ملی هندبال بانوان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که در دوره ای که در لیگ ترکیه بازی می کردم، شرایط پیش آمد. حضوری که در این کشور ندارم و به همین دلیل متاسفانه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را از دست دادم.

وی افزود: با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی ترکیه بازی می کردم و با توجه به شرایط حضور و اقامتم در این کشور، تا دو هفته آینده نمی توانم در ترکیه حضور پیدا کنم. معتقدم دلیل این وضعیت ابتدا فدراسیون هندبال ترکیه و سپس باشگاهی است که در آن بازی کردم.

جانباز درباره تلاش های صورت گرفته برای سفر به ترکیه و پیوستن به جمع دیگر ملی پوشان گفت: از فدراسیون هندبال ایران و شخص دکتر پاکدل برای رفع مشکلم تشکر می کنم. در دوره گذشته شرایط بسیار خوبی برای تیم ملی بانوان فراهم شد و ترکیب فنی خوبی به این تیم اضافه شد و مطمئنم هندبال بانوان ایران آینده درخشانی در پیش دارد.

وی افزود: دلم با تیم ملی هندبال است و از عدم حضور در این مسابقات بسیار متاسفم. با شرایط بسیار خوبی که در هندبال بانوان ایجاد شده، مطمئنم به زودی شاهد قهرمانی تیم ملی بانوان در سکوهای آسیا خواهیم بود. امیدوارم تیم ملی هندبال بانوان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بهترین نتیجه را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید