من نمی توانم کیسه بوکس مقابل استقلال باشم

من نمی توانم کیسه بوکس مقابل استقلال باشم

سیدمیتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال گفت: بازی سخت و پرانرژی بود در نیمه اول با استراتژی به میدان آمدیم که قرار بود از بالا دفاع کنیم. ما یک سری مناطق را هدف قرار داده بودیم تا پس از دریافت توپ به آن مناطق برسیم.

وی ادامه داد: ما کوچکترین موقعیت را به استقلال دادیم و در یک مرحله به طور اتفاقی به استقلال فرصت دادیم اما از طرفی در نیمه اول دو موقعیت خوب داشتیم و می توانستیم گل بزنیم که دروازه بان آنها یک سیو بسیار خوب انجام داد.

حسینی اضافه کرد: در نیمه دوم متناسب با فشاری که می خواستند وارد کنند، روش خود را تغییر دادیم و پرس و دفاع تیم را بیشتر به عقب بردیم و در نیمه دوم هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم. در دقایق پایانی می توانستیم گل بزنیم که دروازه بان آنها باز هم واکنش خوبی نشان داد. ما با برنامه ریزی خوبی وارد زمین شدیم و هدف اول ما گل نخوردن و هدف دوم گلزنی از روی تعامل بود. از زحمات بازیکنان تیم در ورزشگاه آزادی تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید بگویم.

سرمربی پیکان در پاسخ به شعار جمعیت علیه او در ابتدای بازی گفت: به افتخار آن تماشاگرانی که با این شرایط بد اقتصادی و بلیت های گران به ورزشگاه می آیند و کوره فوتبال را گرم می کنند درود می فرستم. این هواداران از این فوتبالی که ما در آن زندگی می کنیم چیزی عاید ما نمی شود. آنها فقط عشق دارند. از صمیم قلب می گویم و به آنها درود می فرستم.

وی یادآور شد: اگر مخاطب چیزی به من بگوید، آن را شخصی نمی گیرم، اما همه باید بفهمند که من در حد توانم بازی می کنم. من نمی توانم پانچ بال بازی کنم. باید کار کنم تا بتوانم سود ببرم و هنوز جا دارد از همه تماشاگران در همه شهرها که مسابقات فوتبال را تماشایی تر می کنند تشکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید