من نتوانستم تیمم را کیسه بوکس کنم!


ساعت: 22:54
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895705

پیکان سرمربی تیم فوتبال از عملکرد تیمش مقابل استقلال ابراز خرسندی کرد و عنوان کرد در این دیدار موقعیت های گلزنی بهتری داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدمیاتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما بازی را با دو استراتژی شروع کردیم و سعی کردیم در نیمه اول پرس را بالا ببریم و موقعیت خوبی به دست آوردیم. بهترین موقعیت مسابقه برای ما بود که دروازه بان حریف واکنش خوبی نشان داد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و بچه ها با دفاع منطقی توانستند استقلال را زمین گیر کنند و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و می توانستیم برنده شویم اما حسینی دو سیو خوب انجام داد. به هر دو تیم تبریک می گویم. پسران ما بازی تاکتیکی خوبی انجام دادند.

سرمربی پیکان درباره تصمیم فنادی فر در این دیدار گفت: باید به فنادی فر تبریک بگویم. من همیشه برای قضات عدالت قائل هستم. چه به ضرر ما باشد و چه به نفع ما. داوران در فوتبال ما با فداکاری کامل بازی می کنند و اگر اشتباه کنند من چیزی نمی گویم چون می دانم که صادق هستند. فقط فکر می کنم VAR کمک زیادی به آنها خواهد کرد.

حسینی در پاسخ به اینکه استقلال در چهار سال گذشته نتوانسته پیکان را در آزادی شکست دهد، تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. سعی می کنیم بر اساس دانش خود برنامه ریزی کنیم. بسته به اتفاقات، گاهی برنده می‌شویم و گاهی می‌بازیم. بالاخره فوتبال می تواند حال مردم را بهتر کند. از همه تماشاگرانی که در این شرایط نه چندان خوب اقتصادی بلیت های گران خریدند و به ورزشگاه آمدند تا مسابقات را گرم کنند تشکر می کنم. اگر چیزی به ما بگویند ناراحت نمی شوم.

وی درباره اینکه گلش برابر استقلال تساوی بود یا خیر، تصریح کرد: فکر ما این بود که قدرت آنها را محدود کنیم و می دانستیم از کدام نقطه می توانیم ضربه بزنیم. موقعیت های خوبی داشتیم اما تساوی مقابل یک تیم مستعد استقلال خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره عملکرد شیرزد تمیروف نیز توضیح داد: این بازیکن خوب را با توجه به نیازمان گرفتم. او بازیکن تیم ملی ازبکستان است و فکر می کنم می تواند کمک زیادی به ما کند. او در مدتی که در زمین حضور داشت، دفاع حریف را کمی به هم ریخت و شوت خوبی زد که گل نشد. ما باید به این بازیکن کمک کنیم، او در تیم قبلی تحت فشار بود و من نمی خواستم دوباره او را تحت فشار قرار دهم زیرا او از تمرینات ما دور بود و اگر هوادارش را در زمین می گذاشتم شاید تحت فشار قرار می گرفت. .

حسینی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید کدام تیم ها قهرمان می شوند، گفت: همین قدرت های سنتی و چهار پنج تیم معمولی می توانند قهرمان شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه به نظرم استقلال یا پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد: هنوز زود است و هر دو تیم ماهر و با تجربه هستند اما هنوز برای اظهار نظر درباره قهرمانی زود است.

ادامه مطلب

لیگ برتر فوتبال استقلال برای دومین هفته متوالی متوقف شد / پیکان حسینی تیم ساپینتو را متوقف نکرد + جدول

پیکان سرمربی تیم فوتبال در پاسخ به این سوال که در فصل بیست و دوم چه گلی برای تیمش به ثمر رسانده است، گفت: من واقعا به جدول و جدول رده بندی نگاه نمی کنم. من فقط می خواهم بچه ها بیرون بیایند و تهاجمی بازی کنند.

حسینی در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتراض هواداران استقلال به نحوه بازی پیکان گفت: ابتدا برای هواداران توضیحی می دهم. به هوادارانی که در این شرایط سخت اقتصادی بلیط گران می خرند و به ورزشگاه می آیند و بازی ها را داغ می کنند، درود می فرستم. آنها از این فوتبال چیزی عایدشان نمی شود و فقط عشق دارند. اگر چیزی به من می گویند، آن را شخصی نمی دانم، اما همه باید بفهمند که این فوتبال است. من در حد توانم بازی می کنم. من نمی توانم کیسه بوکس بازی کنم! من باید از این بازی استفاده کنم. این شرایط بازی امروز بود اما باید از همه تماشاگران در همه شهرها که به ورزشگاه می آیند تشکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید