به زودی از سبد 3000 میلیارد دلاری عبور خواهیم کرد


ساعت: 22:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807480

مدیرعامل بیمه ملت گفت: شرکت بیمه ملت در حال حاضر دارای سبدهای ارزشمندی است و ما به پرسنل خود و فعال در شبکه خرده فروشی تکیه داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر اسماعیل دلفراز مدیر عامل بیمه ملت در مراسم افتتاحیه شعبه بیمه ملت در استان کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و ایام رجب خطاب به نمایندگان و مدیران حاضر در این مراسم گفت: مورد تجلیل قرار گیرد. بین شما و نمایندگان امروز، اما به دلیل شرایط و ممنوعیت های کرونری این امکان وجود نداشت. برای همه مردم عزیز ایران اسلامی آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و به زودی شاهد محو شدن ویروس منحوس تاج خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه های هیات مدیره شرکت ز کی ملت برای توسعه شعب این شرکت در سراسر کشور، افزود: طبق برنامه دو ساله ای که بررسی کردیم، به سمت افتتاح شعبه رفتیم. در همین راستا 4 شعبه غرب شرکت بیمه ملت تهران، یک شعبه در تبریز و ساری افتتاح شد و هم اکنون شعبه کرمانشاه افتتاح شده است.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: امیدواریم با افتتاح شعبه کرمانشاه، سهم این شرکت از پرتفوی پیش بینی شده افزایش یابد. امروزه بیمه ملت شرکتی شناخته شده در صنعت بیمه است و در این راستا به نیروی انسانی فعال و شبکه فروش فعال و منسجم متکی هستیم. .

وی توان مالی را یکی از ویژگی های قابل توجه بیمه ملت برشمرد و خاطرنشان کرد: سال گذشته با افزایش سرمایه به بزرگترین شرکت خصوصی در صنعت بیمه تبدیل شدیم و این نشان از اعتبار و توانمندی بالای بیمه ملت است. بدون شک حضور نمایندگان بسیار قوی در این مهم تاثیرگذار بوده است و من به داشتن چنین همکارانی افتخار می کنم.


92f7606f 70cc 4899 ab47 e4c6015fcaf9 خبر خاکستری

دکتر دلفراز با تاکید بر اینکه مزیت رقابتی بیمه ملت در ارائه خدمات مناسب و پرداخت به موقع خسارت است، بر ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران تاکید کرد و ادامه داد: بیمه گذاران شرکت های بیمه را برای انجام امور بیمه ای خود انتخاب می کنند که بیمه نامه صادر می کنند غرامت باید بهینه باشد و این یکی از مزیت های رقابتی بیمه ملت است.

وی همچنین به بررسی برنامه راهبردی و سودآوری شرکت پرداخت و افزود: در بیمه ملت پس از یک سال طلایی به زودی از سبد 3 میلیارد تومانی عبور خواهیم کرد.

دکتر دلفراز به جذب پرتفوی های مطلوب و با کیفیت در استان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با فروش اینترنتی بیمه سهم بیشتری در سبد این استان داشته باشیم.

وی تفاوت سلیقه مشتریان را مورد توجه قرار داد و افزود: نسل جدید به دنبال دریافت خدمات آنلاین هستند و نسلی هستند که بیشتر با این شرکت ها آشنا هستند و صنعت بیمه چاره ای جز ارائه خدمات آنلاین ندارد. “

بر اساس این گزارش، بهروز اسدنژاد، رئیس هیئت مدیره بیمه ملت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا فرهنگ بیمه ای را در بین افراد جامعه فرهنگ سازی کنیم، گفت: در این راستا باید در جامعه بیمه شود. 12 شعبه وارد شده و با افتتاح شعبه سعی در افزایش آسایش و آرامش افراد جامعه داریم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تقویت شبکه فروش فعال بیمه ملت در این استان، سهم بسزایی در افزایش آسایش و آرامش افراد جامعه و در نتیجه ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه داشته باشیم. برهانیم و با جذب سبد با کیفیت از این شعبه و با بازاریابی هوشمند و همکاری نمایندگان و شبکه فروش، شعبه کرمانشاه در سال آینده جزو بهترین شعب بیمه ملت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مراسم افتتاحیه شعبه کرمانشاه امروز سه شنبه 20 بهمن ماه با حضور معاون فنی بیمه ملت، بیمه اموال و مسئولیت، مدیر توسعه بازار، مدیر شعب، نمایندگان و کارگزاران و تعدادی از مدیران بیمه ملت به همراه چند تن از بختیار بالت به عنوان یکی از کارکنان استان منصوب شدند.

بالت، رئیس بیمه ملت کرمانشاه؛ وی پیش از این یکی از مدیران استانی بیمه البرز بوده و سابقه موثری در صنعت بیمه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید