به زودی از مهارت سلیمانی استفاده خواهیم کرد


ساعت: 17:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814991

رئیس فدراسیون جهانی اسکواش با ارسال پیامی درباره اسکواش در ایران به کمیته ملی المپیک کشورمان، در حمایت و ارزیابی اقدامات انجام شده، جایگاهی به مسعود سلیمانی داد و از کمیته المپیک خواست از تیم اسکواش ما حمایت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خانم زینا والدریج رئیس فدراسیون جهانی اسکواش در مکاتبه با رئیس کمیته ملی المپیک ایران حمایت خود را از رئیس فدراسیون جهانی اسکواش اعلام و تاکید کرد که تلاش می کنیم از قدرت حاکمیتی آن در فدرال جهانی استفاده کنیم. کمیسیون ها

متن این بیانیه از سوی دبیرکل کمیته ملی المپیک به فدراسیون اسکواش ایران ارسال شده است:

فدراسیون جهانی اسکواش بشدت متاثر از اقدامات صورت گرفته در ایران توسط فدراسیون اسکواش کشور شماست که توانسته توسعه اسکواش را به ویژه گسترش روابط خارج از ایران و موضوع توانمندسازی بانوان و دختران ایرانی در دستور کار قرار دهد.

فدراسیون جهانی اسکواش با آگاهی از نقش مهم رهبری مسعود سلیمانی در پیشبرد این روند، خوشحال است که اخبار و رویدادهای ایران را در سطح سایر فدراسیون های آسیایی و جهانی منتشر کند.

به عنوان بخشی از استراتژی جدید خود، فدراسیون جهانی اسکواش در حال بررسی کمیسیون های جهانی برای در نظر گرفتن سمتی برای رئیس جمهور کشور شما است تا بتوانیم از مهارت ها، دانش و تجربه قابل توجه او بهره مند شویم. ما با او ملاقات خواهیم کرد و این فرصت خوبی برای اعلام این مقام خواهد بود تا در فعالیت های اسکواش جهان او شرکت کنم.

زنا والدریج – رئیس فدراسیون جهانی اسکواش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید