به شکایات بیش از دو سال از مرداد رسیدگی نمی شود


ساعت: 20:10
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837893

کمیسیون انضباطی فدراسیون والیبال به شاکیان باشگاه های والیبال تا 31 تیرماه مهلت داد تا شکایت خود را به صورت کتبی مطرح کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدرال در نظر دارد 1401 لیگ برگزار کند.

در همین راستا کمیسیون انضباطی فدراسیون نیز تا 31 تیرماه به بازیکنان و کادر فنی تیم های والیبال مهلت داد تا در صورت داشتن شکایت از تیم های خود کتباً به کمیسیون اطلاع دهند.

بدیهی است در صورتی که بازیکنان و کادر فنی تیم ها تا 10 تیرماه شکایت خود را مطرح نکنند، پس از نیم فصل اول لیگ به شکایات جدیدی رسیدگی خواهد شد.


* تقوی: شکایات مالی بیش از دو سال پیش از مرداد ماه حل نشده است

میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون والیبال درباره زمان رسیدگی به شکایات بازیکنان و کادر فنی تیم ها در کمیسیون انضباطی گفت: در کمیسیون انضباطی به شکایت بازیکنان و کادر فنی تیم ها رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه این رویکرد نتایج بسیار خوبی از نظر رضایت بازیکنان و کادرفنی تیم ها داشته است، افزود: در همین راستا فدراسیون اعلام می کند افرادی که قصد دارند از طریق کمیسیون انضباطی شکایت کنند تا 31 تیرماه فرصت دارند تا فایل برنامه شکایت به فدراسیون والیبال ارسال.

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: بدیهی است برای رسیدگی به شکایاتی که بعد از موعد دریافت می شود، زمانی بعد از نیم فصل لیگ وجود دارد.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به تسریع و تسهیل در رسیدگی به شکایات و اجرای تصمیمات کمیسیون انضباطی بر اساس مصوبه فدراسیون والیبال، پس از 31 تیرماه امکان رسیدگی به شکایات مالی با سابقه بیشتر وجود نخواهد داشت. بازیکنان و کادر فنی که از تیم های سال 99 شکایت کرده اند باید تا پایان تیرماه شکایت خود را به فدراسیون ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید