به مربیان نمره داده نمی شد، به عبارت دیگر معلمان در پنج پایه قرار گرفتند

به مربیان نمره داده نمی شد، به عبارت دیگر معلمان در پنج پایه قرار گرفتند

سیدمحمد مولوی گفت: نگاه مجلس به نظام آموزش و پرورش به ویژه وزارت آموزش و پرورش را می توان در عدم موافقت دو وزیر پیشنهادی دید. در بحث رتبه بندی مجلس این لایحه را با کمترین مقاومت یعنی. بدون مخالفت

نماینده مردم آبادان در شورای اسلامی افزود: تلخی در پرداخت حقوق معلمان زمانی اتفاق افتاد که همه از اجرای صحیح قانون، طراحی نامطلوب فرآیندهای اجرایی از جمله آیین نامه اجرایی، رهبری فرار کردند. سبک تحقق دیدگاه تقلیل گرایانه از رتبه بندی بود.و مانند.

وی با بیان اینکه سهم تقصیر در این موضوع پیچیده است، افزود: مقصر اول، دولت است; چه ربطی به معلم دارد که سازمان برنامه و بودجه با دولت، وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و امور کار موافقت نمی کند، دولت مسئولیت هدایت دستگاه های اجرایی را دارد، این خلأ احساس می شود.

این نماینده مردم شورای اسلامی تصریح کرد: از جمله مشکلات محاسبات اشتباه، کوچک شدن آیین نامه ها و جدول های سبک با شاخص هایی است که نه معتبر است و نه قابل اعتماد و از اعتبار خوبی برخوردار نیست.

مولوی افزود: انفعال بیش از حد هیأت های ممیزی از بالا به پایین از هیأت ممیزی مرکزی تا هیأت ممیزی سطح شهرستان به حدی بود که عملاً بی فایده بوده و باعث شده رتبه بندی به درستی انجام نشود.

وی برگزاری جلسات و تخلیه بدون حضور کارکنان سازمان را باعث بدتر شدن برنامه کاری و بودجه عنوان کرد و ادامه داد: آیا سازمان استخدامی در رتبه بندی معلمان ارزیاب بود یا مجری؟ معلمان رتبه بندی نشدند، به عبارتی معلمان در پنج پایه رتبه بندی نشدند معلمان را در پنج پایه قرار دادند که جای تعجب است، این شاخص ها بر اساس چه موضوعاتی تعیین می شوند؟

دیدگاهتان را بنویسید