به مربیان کشتی تعارف نداریم کارنابلد/ تعداد کشتی گیران کشور باید به 800 هزار نفر برسد.


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866458

علیرضا دبیر گفت: مربیان کشتی کارنابلد که وقت نمی گذارند از جمله مشکلات هستند و هیچ آشنایی با این افراد نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالاعلیرضا، دبیر عصر امشب در کلاس مربیگری در استان های مازندران و گلستان در ساری با اشاره به تهدیدات پیش روی کشتی اظهار داشت: مربیان جاودانه کارنابلد جزو تهدیدات هستند و ما با این افراد هیچ آشنایی نداریم.

وی به عنوان یکی دیگر از مشکلات به پایین بودن سطح دانش مربیان اشاره کرد و گفت: سه سرپرست موسسه را تغییر داده ایم و انتظار داریم آموزش مربیان را ارتقا دهیم.

دبیر ادامه داد: ما نیازی به مربیانی که مقاله ارائه می کنند نداریم، بلکه می خواهیم مردم کشتی را روی تشک هدایت کنند و اگر روی 100 مربی کار کنیم، روی 500 هزار رزمنده کار می کنند.

رئیس فدراسیون کشتی ایران با بیان اینکه در رشته مربیگری مشکل داریم، گفت: ما هنر را آموزش نمی دهیم بلکه آن را تحلیل می کنیم و باید مراحل یادگیری را طی کنند، زیرا نوجوان تا زمانی که به دنیا می آید هنر می خواند. 16 ساله…”

وزیر امور خارجه یادآور شد: اگر بتوانیم تحلیل و تنظیم فناوری را یاد بگیریم، کشتی به سمت جلو حرکت می کند، هرچند این کافی نیست، زیرا یکی از وظایف مربیگری آموزش فنی و همچنین مدیریت، پزشکی، مکمل، روانشناسی و غیره است. . نقش ایفا می کند.”

وی در خصوص وضعیت آتی کشتی ایران گفت: تعداد رزمی کاران از 30 تا 40 هزار نفر به بالای 250 هزار نفر رسیده است و اگر بخواهیم قهرمان المپیک شویم باید تعداد رزمی کاران کشور به 800 هزار نفر برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید